خرید بهترین یخچال و فریزر ال جی

  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
4/5 - (1 امتیاز)

همانگونه که میدانید یکی از ضروری ترین لوازمی که در هر خانه ای لازم می باشد یخچال فریزر می باشد ، این وسیله مهم و البته مقداری گران قیمت نقش بسیاری مهمی در زندگی روزانه ما دارد و همانطور که میدانید تنوع های بسیاری در بازار دارد و هریک امکانات خاص خودشان را دارند ، همچنین برندهای بسیاری نیز وجود دارد که هر یک از دیگری بهتر می باشد.یخچال فریزر ال جی نیز یکی از برندهای موجود در بازار می باشد که خود برند ال جی نیز در مدل های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که شما میتوانید به راحتی مدل مورد پسند خود را انتخاب و تهیه نمائید.

یخچال و فریزر ال جی سالیان سال است که کیفیت بسیار بالای خود را ثابت کرده است و توجه افراد بسیاری را جلب خود کرده است. این مدل از محصولات در قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می گردند و هر کدام امکانات خاص خودش را دارد و شما بنابر سلیقه و نیازتان می توانید مدل مناسب را انتخاب و تهیه کنید. کیفیت بسیار بالای محصولات این کمپانی باعث شده است که تبدیل به رقیب های جدی برای سایر برند ها بشود.

یخچال و فریزر ال جی

پیشنهاد:
خرید بهترین یخچال ساید بای ساید ال جی

انواع مختلف یخچال و فریزرهای ال جی

  1. درب فرانسوی
  2. دوقلو
  3. ساید بای ساید
  4. فود شوکیس
  5. کمبی
  • یخچال های ساید بای ساید ال جی

یکی از مدل های پرطرفدار ال جی یخچال فریزرهای ساید بای ساید می باشند که طرفداران بسیاری دارد. در این مدل از محصولات یک طرف فریزر و طرف دیگر یخچال می باشد و در نگاه اول امکان دارد که تصور کنید فضای زیادی ندارند منتها بایستی بگوییم که این محصولات شامل طراحی عمقی هستند و فضای بسیاری برای نگهداری مواد غذایی دارند که دارای آبسردکن و یخ ساز بیرونی هستند

  • یخچال های دوقلو ال جی

این مدل از محصولات زیر مجموعه ای از یخچال های ساید بای ساید می باشند ، با این تفاوت که یخچال و فریزر از یکدیگر جدا می باشند و میتوان آنها را به صورت مجزا و یا در کنار هم قرار بدهید. منتها یخچال های دوقلو شامل آبریز نمی باشند و در فریزر به جای طبقه کشو دارند.

  • یخچال های کمبی ال جی

یکی دیگر از محصولات ال جی یخچال های کمبی می باشند که با نام یخچال فریزر بالا پایین نیز معروف هستند. در این مدل از محصولات فضای بین یخچال و فریزر به صورت افقی از یکدیگر جدا می شود و چنانچه فضای کمی در آشپزخانه دارید این گزینه بهترین انتخاب برای شما می باشد

  • یخچال های درب فرانسوی ال جی

این مدل از محصولات جزء زیباترین و شیک ترین مدل ها محصوب می شوند و ظرفیت بسیار بالایی دارند و هیچ نگرانی برای کمبود فضا برای نگهداری مواد غذایی نخواهید داشت که طراحی های جدیدتر و مدرن تر  یخچال های درب فرانسوی شامل قابلیت 3 دربی و 4 دربی می باشند. این محصولات اصولا شامل دو درب کشیده در بالا و دو الی یک کشو در پایین می باشند که یکی از کشوهای پایینی به فریزر اختصاص دارد ، همچنین در کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در فضا نقش اساسی دارند

خرید یخچال و فریزر ال جی

پیشنهاد:
خرید بهترین یخچال ساید بای ساید

رنگ های یخچال و فریزهای ال جی

  1. استیل

یخچال های استیل یکی از محبوب ترین مدل ها می باشند که از جنس استیل ضدزنگ ساخته می شوند منتها بایستی این نکته را نیز بدانید که این مدل از محصولات ضدلک نمی باشند و به آسانی لک می گیرند.این محصولات با ظاهر بسیار زیبایی که دارند باعث شده است که توجه بسیاری از افراد را جلب خود کنند.

  1. مشکی

این رنگ از محصولات مناسب کسانی می باشد که دوست دارند فضای آشپزخانه شان مقداری متالیک و تاریک باشد که ضد لک و ضد اثر انگشت هستند.

  1. سفید کلاسیک

یخچال های سفید کلاسید مقداری ارزان تر از یخچال های استیل می باشند و چنانچه فضای آشپزخانه شما کوچک می باشد این مدل رنگ برای شما بسیار مناسب می باشد همچنین تمیز کردنشان نیز آسان تر است.

خصوصیت هایی که یخچال و فریزرهای ال جی را نسبت به سایر مدل ها متمایز می کند

این مدل از محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و کیفیت خود را به همه ثابت کرده اند ، همچنین جزء محصولات کم مصرف می باشند و دیگر دغدغه ی مصرف بالای انرژی را نخواهید داشت. اصولا این محصولات قابلیت اتصال به وای فای را دارند ، همچنین فضای داخلی نسبتا بزرگی دارند و به آسانی میتوانید تمامی مواد غذایی خود را درون آن نگهداری کنید.

نکاتی که هنگام خرید یخچال و فریزر ال جی بایستی به آن توجه کنید

  1. اندازه

قبل از خرید محصول به فضایی که میخواهید آن را قرار دهید توجه کنید و اندازه آن جا را داشته باشید تا محصولی را که تهیه میکنید متناسب با آن فضا باشد و بزرگتر و یا کوچک تر نباشد. همچنین به این نگته نیز توجه کنید که یخچال بایستی از هر طرف حداقل 2 سانت فاصله داشته باشد

  1. ظرفیت

همانطور که میدانید هر یک از یخچال ها ابعاد و ظرفیت مختلفی نسبت به یکدیگر دارند به همین علت بایستی حتما بنابر تعداد خانواده ای که دارید مقدار ظرفیت مناسب یخچال فریزر را تهیه نمائید و دچار کمبود فضا برای قرار دادن مواد غذایی نشوید.ظرفیت و یا گنجایش یک محصول یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید می باشد و میتوانید به تنهایی خرید یک یخچال را لغو کند.

  1. قیمت

در خصوص خرید یخچال مفهوم کلمه هزینه مقداری با کالاهای دیگر متفاوت تر می باشد و بایستی بگوییم هر مقدار هزینه ای که برای این کار در نظر بگیرید بیشتر باشد محصولتان نیز از امکانات و قابلیت های بیشتری برخوردار خواهد بود و حکم یک سرمایه گذاری را دارد.هر مقدار که یخچال فریزر از کیفیت بالایی برخوردار باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود البته که برند محصول نیز در قیمت گذاری بی تاثیر نیست

  1. رنگ

انتخاب رنگ محصول به عهده خود شما می باشد و می توانید بنابر سلیقه و رنگ دکوراسیون آشپزخانه خود بهترین گزینه را انتخاب نمائید.

  1. امکانات یخچالها

همانطور که میدانید با پیشرفت تکنولوژی همه ی محصولات ارتقا پیدا کرده اند و یخچال ها نیز شامل امکانات و قابلیت های بیشتری شده اند و مدل های قدیمی به جز خنک نگه داشتن مواد غذایی کارایی دیگری نداشتند منتها امروزه قابلیت های بیشتری مانند یخ ساز ، آب سردکن و.. دارند که هرمقدار این امکانات بیشتر باشد بر روی قیمت نیز تاثیر مستقیمی می گذارند.

  1. میزان مصرف انرژی

میزان مصرف انرژی هریک از وسیله های برقی در خانه ها ارتباط مستقیمی با هزینه های برقی که هر ماه بایستی بپردازید دارد. برای خرید یخچال فریزر بایستی حتما به میزان مصرف انرژی آن توجه داشته باشید. بر روی برچسب ها علاوه بر یکسری اطلاعات مانند مصرف سالانه انرژی و میزان صدای تولید شده توسط موتور محصول ، رده بندی مصرف انرژی یخچال نیز وجود دارد و از حروف +++A تا D درجه بندی شده است و میتواند یک معیار بسیار خوب برای مقایسه با رده انرژی سایر محصولات بشود.

  1. کنترل دما

بهتر است محصولی را تهیه کنید تا از دو کنترل دمای مجزا باشد و تنها یک کنترل دما هم برای یخچال و هم فریزر نداشته باشد ، چنانچه از یک کنترل دما برخوردار باشند شما نمیتوانید دمای فریزر و یا یخچال را بدون تاثیر بر دیگری تنظیم کنید.

  1. Did یا Door in Door

یک طراحی جدید می باشد که بر روی درب اصلی یخچال یک درب دیگر نیز گذاشته می شود و شما میتوانید داخل درب دوم بطری های نوشیدنی خود را بگذارید و زمانی که احتیاج به نوشیدنی داشتید به جای باز کردن درب اصلی این درب را باز می کنید و نوشیدنی خود را بر میدارید

  1. چرخ زیر یخچال

تلاش کنید محصولی را تهیه کنید تا از این ویژگی برخوردار باشد و کار را برای جابه جایی محصول راحت تر خواهد کرد.

پیشنهاد:
خرید بهترین یخچال و فریزر جی پلاس
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه