نحوه کارکرد دستگاه اسپرسوساز دلونگی

  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • masoud_ra
5/5 - (1 امتیاز)

نحوه کار با اسپرسو ساز دلونگی 850

بسیاری از افراد علاقه خاصی به قهوه دارند و مصرف آن ها به صورت روزانه است و برای اینکه فرآیند درست کردن قهوه برایشان آسان تر شود از دستگاه هایی به نام اسپرسوساز استفاده می کنند. دستگاه اسپرسوساز دلونگی EC850M تنها برای درست کردن اسپرسو استفاده نمی شود و درواقع یک نوع قهوه ساز است. با توجه به میزان حرارت آب، برای ساخت دوپیو نیز از این دستگاه استفاده می شود. به طور کلی دستگاه اسپرسوساز در دو دسته قرار می گیرد که عبارت هستند از: دستگاه هایی که از نیروی بخار قدرت گرفته اند و دستگاه هایی که قدرت آن ها ناشی از پمپ است.

دستگاه اسپرسوساز دلونگی مدل EC850M، یک قهوه ساز معمولی است که طراحی پیچیده و زیبایی دارد، تمامی قطعات آن فلزی است. همانند اکثر قهوه سازهای سنتی از یک پمپ استفاده می کند، اما کاپوچینوساز اتوماتیک دارد. برند دلونگی، تولیدکننده معروف در زمینه قهوه ساز است که در این موضوع چندین سال سابقه دارد و این موضوع در ویژگی های منحصر به فردی که در این اسپرسوساز وجود دارد، کاملا نمایان است. این دستگاه از نظر عملکردی در سطح بالایی قرار دارد، اما مصرف انرژی محدودی دارد، همچنین کاربری راحتی دارد و تاچ آن این امکان را به شما می دهد تا از میان دم کردن، آب داغ، کاپوچینو یا آب داغ یک گزینه را انتخاب کنید. طراحی آرگونومیکی دارد، به صورتی که می توانید از قسمت جلوی آن عملیات مختلفی را انجام دهید.

 

 

برای خرید دستگاه اسپرسوساز دلونگی اینجا کلیک کنید + قیمت

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نحوه کار با اسپرسو ساز دلونگی EC680 و EC685

اسپرسوساز دلونگی EC685M نوع ددیکا یکی از پرفرو‌ش‌ترین و حرفه ای‌ترین دستگاه های ساخت اسپرسو است که دارای امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفتی‌ای می باشد.قطعا دارا بودن یک موتور برقی 1350 واتی با قدرت بالا و همچنین دارا بودن فشار بخار به اندازه 15 بار می تواند نیاز شما را در کمترین زمان ممکن و فقط در حد 40 ثانیه و با کیفیتی استثنایی در ایجاد اسپرسو برآورده کند و پاسخگوی سرویس دهی به مشتریان شما در کافه و یا منزل باشد.

به منظور افزایش زیبایی، علاوه بر بکارگیری از مواد پلاستیکی از مواد استیلی نیز در آن استفاده شده است تا با انعکاس نور موجود در فضای اتاق زیبایی اسپرسوساز را چندین برابر کند. علاوه بر این مورد به منظور افزایش کارایی آن سه دکمه در ناحیه بالای اسپرسوساز دلونگی EC685M با طرحی بسیار زیبا قرار گرفته است که هر یک دارای چراغی زیبا بوده که در هنگام فشردن آن روشن می شوند و هر یک عملکرد مخصوص به خود را دارا می باشد.

دو تا از کلید ها به منظور اندازه قهوه خروجی بوده و دیگری نیز برای تولید کف شیری استفاده می شود. لوله خروجی بخار نیز در سمت چپ قرار داشته تا گرمای آن به سمت شما نیاید. اما یکی از مهمترین مزیت اسپرسوساز دلونگی ایتالیایی چند کاره بودن آن در تهیه اسپرسو و قهوه می باشد. برای این منظور دو عدد مخزن آب در قسمت پشتی دستگاه تعبیه شده است که جنس آن از پلاستیک می باشد.

در واقع بکارگیری جنس پلاستیک برای مخزن دو مزیت عمده دارد که یکی به منظور عوامل بهداشتی بوده و دیگری کاهش وزن دستگاه می باشد. همچنین هر یک از مخزن ها دارای درجه بندی بوده که به محض رسیدن به درجه مشخص می توان آن را از بدنه دستگاه جدا کرده و محتویات آب درون آن را تخلیه کنید. به منظور جلوگیری از کثیفی دستگاه و میز کار، این شرکت بزرگ یک سینی نیز در زیر دستگاه تعبیه کرده تا از چکیده شدن اسپرسو و کثیفی آن جلوگیری کند.

 

 

برای خرید دستگاه اسپرسوساز دلونگی اینجا کلیک کنید + قیمت

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نحوه کار با اسپرسوساز دلونگی مدل bco264

اسپرسوساز BCO264 محصولی کاربردی است که در هربار استفاده، امکان تهیه 10 فنجان قهوه دمی و یا سایر نوشیدنی های گرم را در کمترین زمان ممکن برایتان فراهم می سازد. گفتنی است، این مدل از قابلیت گرم کردن فنجان ها بهره مند گردیده و از طریق تایمر آن نیز می توان قهوه را تا مدتی، گرم و آماده نوشیدن نگه داشت. قابلیت تولید کف شیر، سیستم خاموشی خودکار و قابلیت تهیه همزمان 2 فنجان قهوه از دیگر ویژگی های برجسته این محصول به شمار می روند.

اسپرسوساز دلونگی BCO264 با توان مصرفی 1750 واتی و فشار بخار 15 بار قابلیت تهیه نوشیدنی‌هایی مانند اسپرسو، لاته، کاپوچینو و فرانسه را دارد.

  • در این دستگاه به علت وجود فیلتر دو کاره، می توان علاوه بر پودر قهوه، از پدهای قهوه آماده نیز استفاده کرد.
  • بدنه‌ی BCO264 از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده و با رنگ مشکی در بازار عرضه میشود.
  • برای این محصول سینی چکه گیردر نظر گرفته شده که از کثیف شدن اسپرسو ساز و یا میز جلوگیری می کند.

 

 

برای خرید دستگاه اسپرسوساز دلونگی اینجا کلیک کنید + قیمت

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نحوه کار با اسپرسوساز دلونگی مدل bco421 و bco420

اسپرسوساز دلونگی مدل BCO421.S جز یکی از بهترین دستگاه های شرکت دلونگی ایتالیا بوده که برای مصارف خانگی پرجمعیت و کافه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ظاهر اسپرسو ساز دلونگی نسبت به مدل های قبل بهتر شده و جنس استیل بکار رفته در آن انعکاس نور زیبایی را به وجود می آورد.

همچنین امکان تهیه 10 عدد قهوه فرانسه نیز با این دستگاه در یک مرتبه امکان پذیر است. علاوه بر نازل خروجی قهوه در سمت دیگر امکان تهیه آب جوش و کف شیر نیز موجود می باشد. در مجموع قدرت دستگاه بسیار بالا بوده و 1750 وات توان دارد و از یک پمپ فشار 15 بار برای تهیه بخار نیز برخوردار است. اسپرسوساز دلونگی مدل BCO421.S نسبت به مدل قبلی خود یعنی 420 تفاوت های خیلی زیادی ندارد. توان، فشار، وزن و بقیه تجهیزات آن کاملا با این مدل یکسان است و از هر نظر شبیه به هم هستند. تنها تفاوت آنها در شکل ظاهری است. اسپرسوساز دلونگی مدل BCO421.S برای کنترل دستگاه و میزان بخار و تهیه اسپرسو و کاپوچینو از کلیدهای دکمه ای برخوردار است، اما مدل 420 آن از ولوم استفاده شده است.

 

برای خرید دستگاه اسپرسوساز دلونگی اینجا کلیک کنید + قیمت

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نحوه کار با اسپرسوساز دلونگی 3531

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECP 35.31 یکی دیگر از انواع اسپرسوسازهای بسیار قدرتمند شرکت بزرگ دلونگی می باشد که برای مصارف خانگی کاربرد زیادی دارد. با استفاده از این اسپرسوساز شما قادر خواهید بود چندین نوشیدنی گرم همچون اسپرسو، کاپوچینو و ماکیاتو را به راحتی و با بالاترین کیفیت آماده کنید. ظاهر دستگاه بسیار حرفه ای طراحی شده است و با استفاده از ترکیب پلاستیک و استیل حس زیبایی خود را به افراد القا می کند. قدرت دستگاه 1100 وات بوده و برای تهیه قهوه روزانه یک خانواده 4 نفره کافی می باشد.

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECP 35.31 با توجه به اندازه و قدرتی که دارد، از نازل کف شیر برخوردار نیست. اما نگران نباشید، برای تهیه کاپوچینو می توانید از نازل بخار آن به عنوان تهیه کردن کف استفاده کنید. پس در این دستگاه مخزن مجزایی برای شیر وجود ندارد. اما استفاده از یک مخزن 1.1 لیتری آب در قسمت پشت می تواند نیاز شما را به داشتن چند قهوه آماده برطرف کند.

از مهمترین ویژگی های مخزن آب اسپرسو ساز دلونگی ECP 35.31 می توان به جدا شدن آن اشاره کرد. یعنی پس از چندین بار استفاده و برای شست و شو و همچنین رسوب زدایی می توانید آن را از بدنه دستگاه به راحتی جدا کنید. در قسمت جلویی دستگاه یک کلید چرخشی وجود دارد که با چرخاندن آن به سمت شکل های مورد نظر می توانید نوع قهوه خود را آماده کنید.

برای بستن گروپ نیز باید آن را پاد ساعتگرد بچرخانید. در پیاله هم می توانید از پودر قهوه و هم از پد استفاده کنید. این دستگاه دارای سینی برای جلوگیری از کثیفی و جمع کردن چکه های قهوه دارد که باعث تمیزی محیط آشپزخانه می شود.

 

 

برای خرید دستگاه اسپرسوساز دلونگی اینجا کلیک کنید + قیمت

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته

__(Comments are closed.,'kubrick')