معرفی و خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی

  • ۱ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (1 امتیاز)

با پیشرفت فناوری و تکنولوژی همچنین افزایش مشغله زندگی ، انسان همیشه به دنبال این بوده است که با استفاده از وسیله های جدید برای خود زمان بخرد همچنین کار خود را راحت و ساده تر کند. خانم ها در دنیای امروز بیش از هر زمان دیگری به وسیله هایی در آشپزخانه احتیاح دارند که هم کارایی مطلوبی داشته باشد و هم صرفه جویی در زمان بشود. ماشین ظرفشویی نیز یکی از وسیله هایی می باشد که وجود آن در هر خانه ای لازم می باشد.

امکان دارد تعدادی از افراد بنابه دلایل مختلفی و نداشتن زمان کافی برای شستن یا خستگی و بی حوصله بودن امکان شستن ظرف ها را نداشته باشند ، دیگر نباید نگران این موضوع بود زیرا با تولید شدن ماشین ظرفشویی ها خیال بسیاری از افراد راحت تر شده است.

این وسیله در مدل و انواع مختلف و گوناگونی تولید و در بازار عرضه می گردد که میتوانید بنابر احتیاج و سلیقه خود مدل مناسب را انتخاب و تهیه کنید.

خرید ماشین ظرفشویی

پیشنهاد:
خرید چای ساز باکیفیت و پرفروش

انواع مختلف ماشین ظرفشویی

  • ماشین ظرفشویی توکار

یکی از جدید و مدرن ترین محصولی که در بازار موجود می باشد و به شکل کاملا مدرن درون کابینت ها قرار می گیرد و فضای کمی را اشغال میکند

  • ماشین ظرفشویی رومیزی

این مدل از ماشین ظرفشویی ها اصولا بر روی کابینت قرار می گیرند و بیشتر مناسب برای کسانی می باشد که تعداد اعضای خانواده شان کم است و زیاد اهل مهمانی نمی باشند زیرا ظرفیت بسیار زیادی ندارند که قیمتشان نیز نسبت به مدل ایستاده ارزان تر می باشد

  • ماشین ظرفشویی ایستاده

در حال حاضر این مدل یکی از پرفروش ترین مدلهای روز دنیا می باشد و برای خانواده هایی که جمعیت زیادی دارند مناسب می باشد

آیا میتوان میوه هم در ماشین ظرفشویی شست؟

برخی از ماشین ظرفشویی ها قابلیت شستن میوه و سبزی جات نیز دارند و بر روی محصول دکمه ی مخصوص شستشوی میوه و سبزی جات وجود دارد و با فشار دادن آن دکمه با خیال راحت میوه های خود را بشوئید

ماشین ظرفشویی توکار استیل بگیریم یا پلاستیک؟

محصول هایی که شامل مخزن استیل هستند بسیار بهتر از ظرفشویی های با مخزن پلاستیک می باشند همچنین شامل قابلیت هایی اعم از ضد زنگ، لک و رسوب هستند. بنابراین توجه داشته باشید که هنگام خرید محصولی را انتخاب نمائید تا جنس استیل داشته باشد. لازم به ذکر است که ظرفشویی های با مخزن استیل مقداری گرانتر از مخزن پلاستیک می باشند

خصوصیت و مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی

  1. کاهش آب مصرفی
  2. صرفه جویی در زمان
  3. جلوگیری از خطر شکستن ظروف هنگام شستن

 

خرید ماشین ظرفشویی

پیشنهاد:
خرید 45 مدل انواع ماشین لباسشویی

نکاتی که هنگام خرید ماشین ظرفشویی توکار بایستی به آن توجه کنید

  • تعداد سبدها

سبدهای مخصوص شست وشو در تمامی ماشین ظرفشویی ها وجود دارند که برخی از این سبدها مخصوص قراردادن بشقاب ، قاشق و چنگال ، لیوان یا حتی ظرف های بزرگ می باشند. بنابراین هنگام خرید محصول به سبدهای آن توجه داشته باشید.

  • جنس مخزن ظرفشویی

اصولا مخزن های ماشین ظرفشویی از پلاستیک و یا استیل ساخته می شود لازم به ذکر است مخزن هایی که جنس استیل دارند از مخزن های پلاستیک خیلی بهتر هستند وماندگاری و دوام طولانی تری دارند همچنین احتیاجی نیست نگران زنگ زدن ، آب شدن و کثیف شدن آن باشید.

  • مقدار مصرف انرژی

همانطور که میدانید ماشین ظرفشویی ها برقی هستند و بهتر است مدلی را انتخاب نمائید که در کمتر شدن مصرف انرژی به شما کمک می کنند.محصولاتی که به سیستم شستشو با تاخیر مجهز می باشند به صورت اتوماتیک در ساعت هایی که اوج مصرف نیستند شروع به کار می کنند.

  • مقدار مصرف آب

یکی دیگر از نکته های بسیار مهمی که حتما هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید میزان مصرف آب می باشد.ماشین ظرفشویی ها به صورت میانگین در هر بار شستن ظرف ها 5 الی 10 لیتر آب مصرف می کنند که این میزان مصرف بنابر مدل های محصول متغییر می باشند.

  • ظرفیت محصول

مسئله مهمی که حتما باید به آن توجه داشته باشید میزان ظرفیت محصول می باشد که مناسب ترین ظرفیت را بنابر تعداد افراد خانواده خود انتخاب نمائید.

  • به همراه داشتن سنسور

بعضی از محصولات شامل نوردهی و سنسور هستند که به شکل خودکار مقدار کثیفی ظرف ها را تشخیص میدهند و مقدار مصرف انرژی را معین می کنند. سعی کنید هنگام خرید محصولی را تهیه کنید تا این سنسور را شامل باشد و مصرف انرژی شما را کاهش دهد

  • خشک کن

همانگونه که شستن ظرف ها مهم است خشک کردنشان نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد . محصولاتی که این ویژگی را به همراه دارند برق مصرفی کمی دارند منتها مقداری گرانتر هستند

  • قفل کودک

این خصوصیت باعث میشود زمانی که محصول روشن است و کار میکند کودکان درب آن را باز نکنند و یا دکمه های آن را نزنند و برنامه شستشو تغییر کند.

پیشنهاد:
معرفی انواع کاسه و پیاله شیک

چگونی شستن ظرف ها درون ماشین ظرفشویی ها

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه