خرید بهترین بخاری برقی برفاب

  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

در فصل های سرد تهیه کردن یک وسیله گرمایشی مناسب یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد می باشد.امروزه اکثر مردم از وسیله های مختلفی از جمله بخاری برقی برای گرمایش محل کار و یا خانه خود استفاده می کنند. همانطور که میدانید همه ی وسیله های گرمایشی مزایا و معایب خاص خودشان را دارند که با توجه با محیطی که در اختیار دارید میتوانید مناسب ترین مدل را انتخاب و تهیه نمائید. از بخاری برقی ها در محیط های مختلفی مانند اداری ، خانه ، سالن ها و… مورد استفاده می نمایند. بخاری برقی ها یکی از وسیله های عالی برای برای بالا بردن دما و نیز گرم کردن محیط می باشند. ساختار این محصول از 4 قسمت اصلی المنت ، عایق ، کلید و بدنه تشکیل شده است.

بخاری برقی برفاب

پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین بخاری برقی

انواع مختلف بخاری برقی برفاب

  1. بخاری برقی سرامیکی

این مدل از محصول ها مجهز به اجزای گرمایشی سرامیکی می باشند وبدون هیچ گونه سیم و سیم پیچی می تواند به راحتی حرارت را تولید کنند همچنین میتوان به آسانی مقدار تولید حرارت را تنظیم کرد

  1. بخاری برقی مادون قرمز

این بخاری ها در دو مدل وجود دارند که مدل اول آنها شامل لامپ های کوارتزی هستند و مدل دوم از المنت برای تولید گرما استفاده می کنند. این محصول ها علاوه بر زیبایی از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند.

  1. بخاری برقی روغنی

این مدل از محصول ها با فناوری گرمایش  micathermic کار می کند. در واقع گرمایش های تابشی و همرفتی با بهره گیری از روغن گرمابر داخل بخاری تولید می شود.این روغن وارد تمام تیغه های بخاری می شود و گرما را به کل اتاق انتقال می دهد.

  1. بخاری برقی فن دار

این مدل از بخاری ها همانند بخاری برقی های تابشی شامل المنت هستند در این تفاوت که گرما از طریق فن به محیط انتقال داده می شود. بازدهی این محصول ها نسبت به بخاری برقی تابشی بیشتر می باشد. بخاری برقی فن دار اصولا شامل ترموستات تنظیم و سنسور خاموش شدن در صورت گرم شدن بیش از حد دستگاه می باشد همچنین امنیت بیشتری نیز دارد.

تفاوت بخاری برقی برفاب با بخاری گازی

هر دوی این محصول ها برای گرم کردن محیط یک وسیله بسیار عالی و کارآمد هستند منتها تفاوت های کمی با یکدیگر دارند که شامل موارد زیر می شود

  • بخاری برقی دودی تولید نمی کند و احتیاجی به دودکش ندارد
  • هزینه استفاده از بخاری برقی در مدت زمان زیاد بیشتر می باشد
  • بخاری گازی ها در ابعاد و مدل های مختلف و گوناگونی تولید می شوند منتها بخاری برقی ها آنچنان مدل زیادی ندارند.
  • استفاده از بخاری برقی هیچ گونه خطراتی را به دنبال نخواهد داشت

خصوصیت و مزایای استفاده از بخاری برقی برفاب

  1. قابل حمل و سبک بودن
  2. بدون احتیاج به سوخت های فسیلی
  3. کم حجم
  4. قیمت مناسب
  5. برخی ها شامل ریموت کنترل می باشند
  6. قابل استفاده در محیط های مختلف و گوناگون

خرید بخاری برقی برفاب

پیشنهاد:
خرید 60 مدل بهترین گلدان شیشه ای + قیمت

مدل های مختلف بخاری برقی برفاب

  • بخاری متناسب با حمام
  • تایمردار
  • چرخدار
  • مجهز به حالت صرفه جویی
  • مجهز به سیستم کنترل از راه دور

چه مواقعی از بخاری برقی برفاب استفاده کنیم ؟

قطعا توصیه می کنیم تا در صورت امکان از بخاری های گازی استفاده نمائید زیرا هزینه کمتری در این صورت می تواند پرداخت کنید و استفاده از بخاری برقی در طولانی مدت هزینه زیادی را در بر خواهد داشت. منتها مواقعی که محیط شما زیاد بزرگ نیست و امکان استفاده از بخاری گازی وجود نداشته باشد تنها انتخاب شما بخاری های برقی خواهد بود.

نکاتی که بهتر است هنگام خرید بخاری برقی برفاب به آن توجه داشته باشید

  • دقت به مساحت محیط

نخستین نکته ای که بایستی به آن توجه داشته باشید اندازه محیطی می باشد که میخواهید برای آن محصول را تهیه کنید تا بتواند به خوبی فضایی که در اختیار دارید را گرم کند

  • نوع گرمایش

یکی دیگر مواردی که بسیار مهم می باشد نوع سیستم گرمایشی محصول می باشد برخی از محصولات برای گرم کردن محیط از سیستم گرمایشی همرفتی استفاده می نمایند و برخی دیگر از سیستم گرمایشی تابشی و انتخاب مدل آن تنها به سلیقه و احتیاجتان از محصول می باشد

  • سیستم خاموشی اتوماتیک

ترجیحا به دنبال محصولی باشید تا از این خصوصیت برخوردار باشد و از خطرات ناشی مانند آتش سوزی و خرابی محصول جلوگیری نماید

  •  ترموستات

یکی دیگر از نکاتی که بایستی به آن توجه داشته باشید ترموستات محصول می باشد که قابلیت تنظیم دارند و دمای آن را میتوانید کم و زیاد کنید

  • ظرفیت گرمایشی

انتخاب ظرفیت گرمایشی یکی از نکات بسیار مهمی می باشد که هنگام خرید حتما بایستی به آن توجه داشته باشید. ابتدا بایستی ابعاد محیط مورد نظر را در نظر داشته باشید ، درجه ولتاژ بخاری می تواند عامل مناسبی برای تعیین ظرفیت گرمایشی به تناسب ابعاد محیط باشد.منتها به صورت کلی بیشتر بخاری ها برای گرم کردن هر فوت مربع از فضای اتاق به حدود 10 وات قدرت گرمایشی احتیاج دارند.همچنین توجه داشته باشید که بخاری برقی ها قابل حمل نیز می توانند باشند و فضای بیشتری را پوشش می دهند.

  • ایمنی

ایمنی محصول در واقع اساسی ترین خصوصیت محسوب می شود. اکثر بخاری برقی های قابل حمل در صورت عدم رعایت استاندارد های لازم منجر به آتش سوزی های گسترده و خسارت های جانی و مالی بسیاری می شود ، به همین دلیل تولید کنندگان معتبر ، از خصوصیت های ضد حریق پیشرفته مختلفی برای محصول های خود استفاده کرده اند. بعضی از این محصول ها شامل سیستم قطع خودکار نیز می باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل به صورت اتوماتیک خاموش می شود و از کار می افتد.

  • بهره وری و کارایی انرژی

بهره وری بخاری نقش موثری در مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه های گرمایشی خواهد داشت . براین اساس چنانچه نگران هزینه های مصرف برق محصول خود می باشید ، بهتر است پیش از انتخاب محصول کارایی آن را با فضایی که در اختیار دارید مقایسه نمائید. هرچند در دنیای امروز انواع مختلفی از این محصول ها در بازار وجود دارند منتها همه ی این محصول ها از کارایی کافی و مناسب برخوردار نمی باشند ، حتی برخی از آنها استاندارد سازی نیز نشده اند.

  • نوع بخاری برقی

نوع محصول نیز از اهمیت بسیار بالایی هنگام خرید برخوردار می باشد. در دنیای امروز مدل های مختلفی مانند بخاری برقی های تابشی ، فن دار ، همرفتی و.. در بازار عرضه می شود.بخاری های همرفتی اصولا در کل محیط گرمایش یکنواختی را ایجاد می کنند منتها بخاری های تابشی از گرمایش سریع و نقطه ای برخوردار هستند.

پیشنهاد:
معرفی و خرید 60 مدل کاناپه باکیفیت


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه