خرید بهترین میز آرایش

  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
4.7/5 - (3 امتیاز)

میزآرایش یکی از مهم ترین وسیله در اتاق خواب ها می باشد و امروزه در تنوع های گوناکونی در بازار عرضه می شوند شما میتوانید آن را به راحتی با وسیله های خانه خود ست کنید. این میز از ریخت و پاش لوازم آرایشی و عطر و ادکلن شما جلوگیری می کند و با استفاده از آن میتوانید اتاقی شیک و تمیز داشته باشید. بایستی به این نکته توجه کنید که هر مقدار میز آرایش شما مناسب تر و راحت تر باشد شماهم آسان تر و راحت تر میتوانید پشت آن آرایش کنید و ظاهر خود را آراسته کنید.

خرید میز آرایش

پیشنهاد:
42 مدل آینه دیواری + لیست قیمت

میز آرایش را در کدام قسمت از فضای خانه قرار دهیم؟

  • درون کمد دیواری

کمد دیواری های قسمتی از بخش های حذف نشدنی در اتاق خواب ها می باشند و چنانچه فضای کمی دارید میتوانید فضای کمد دیواری را تقسیم کنید و قسمتی از آن را به میز آرایش خود اختصاص دهید به عنوان مثال میتوانید در وسط کمد آن را قرار دهید به این نکته توجه کنید که کمد دیواری شما بایستی فضای کافی را داشته باشد تا بتوانید هم وسایل خود را درون آن قرار دهید و هم قسمتی را به میز آرایش اختصاص دهید.

  • قسمت فرو رفتگی های اتاق خواب

شما می توانید از فرو رفتگی هایی که در اتاق خود دارید استفاده کنید. چنانچه کمی وقت برای این کار بگذارید می توانید بهترین فضا را در آن قسمت ایجاد کنید. این مدل به شما حس یک فضای خصوصی منحصر به فرد را به شما میدهد

  • فضاهای خالی در کنار کمد دیواری

بعضی اوقات پیش می آید که شما یک فضای خالی و بلا استفاده در کنار کمد دیواری خود داشته باشید ، میتوانید میز آرایش خود را در آن قسمت قرار دهید. هرقدر هم آن فضا کوچک باشد باعث می ود به شما حس دنج بودن را منتقل کند.

  • میان سرویس خواب

قرار گرفتن میز آرایش بین سرویس خواب یک المان ثابت می باشد و اکثر افراد این گزینه را انتخاب می کنند

خرید میز آرایش

پیشنهاد:
معرفی 50 مدل بهترین میز جلو مبلی + قیمت

هنگام خرید میز آرایشی به چه نکاتی توجه کنیم ؟

  1. اندازه میز

میزهای آرایش در ابعاد و اندازه های مختلف و گوناگونی تولید و عرضه می شوند و شما میتوانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید اندازه میز خود را انتخاب کنید و به این نکته توجه کنید که اندازه میز مانع رفت و آمد شما نشود.

  1. قیمت

میزهای آرایش در قیمت های مختلفی به فروش می رسند و شما میتوانید با توجه به هزینه ای که مد نظر دارید میز دلخواه خود را انتخاب کنید ، جنس و طرح میزها بر روی قیمت آنها نیز تاثیر دارد.

  1. مناسب با دکور خانه

تلاش کنید میزی را تهیه کنید که مناسب با دکوراسیون اتاق خواب شما باشد و با سرویس خواب شما ست شود. این نکته را نیز در نظر بگیرید که میخواهید وسیله های مختلفی را بروی  آن قرار دهید بنابراین طرحی را انتخاب کنید تا در آخر چشم نواز باشد.

  1. کاربرد میز

قبل از تهیه میز آرایشی به این نکته توجه کنید که برای چه کاری میخواهید آن را تهیه کنید و چه کاربردی مد نظر شماست به عنوان مثال برخی از میزهای آرایش کشو دارند برخی نیز ندارند و کم جا می باشند بنابراین بایستی قبل از انتخاب میز کاربردی را که از آن انتظار دارید نیز مد نظر قرار دهید.

  1. جنس میز

در گذشته اکثر میز ها چوبی بودند اما اکنون متریال های مختلف و گوناگونی دارند شما باید باتوجه به هزینه ای که در اختیار دارید جنس میز را نیز انتخاب کنید.

  1. محل قرار گیری آینه میز

برخی از آینه ها بر روی دیوار نصب می شوند و برخی دیگر ثابت بر روی میز می باشند. منتها امروزه یک مدل جدید تری نیز در بازار عرضه شده که به صورت ریلی بر روی میز نصب شده اند و طرفدار بسیار زیادی دارد.

  1. تعداد کشو ها

یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کنید کشو های موجود در میز می باشد. قبل از خرید بایستی کشو های آن را باز و بسته کنید تا از راحت بسته شدن آن اطمینان حاصل کنید. بعد از آن به سراغ دستیگره ها بروید و مشاهده کنید که محکم هستند یا خیر.

پیشنهاد:
خرید بهترین میز ناهار خوری 4 نفره

میز آرایش خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

  • دوام و ماندگاری بالا
  • فضای کافی برای قرار دادن وسیله های خود
  • داشتن آینه بزرگ
  • به همراه داشتن صندلی

تفاوت میز آرایش با میزتوالت

در واقع میز آرایش همان میز توالت می باشد و کاربردشان یکی می باشد. مکان اصلی قرار گیری این میز داخل حمام و سرویس های بهداشتی می باشد منتها با کوچک تر شدن فضای خانه باعث شد که محل قرار گرفتن این میز ها تغییر کند

انواع مختلف میزهای آرایشی

  1. مدرن
  2. کلاسیک
  3. سلطنتی
  4. دراوری
  5. مینیمال
  6. کابینتی

معرفی 100 مدل میزهای آرایشی بسیار زیبا و شیک


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4.7/5 - (3 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه