خرید بهترین یخچال ساید بای ساید امرسان

  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (1 امتیاز)

می توان گفت که ساید بای ساید های امرسان جزء پیشرفته ترین ساید بای ساید های ایرانی می باشند.شرکت امرسان سال ها است که در رده سوم تولید کننده های ایرانی قرار دارد یخچال و فریزرهای ساید بای ساید امرسان به علت طراحی بسیار زیبا ، تکنولوژی مدرن و کیفیت ساخت با استقبال بسیار خوبی رو به رو شده اند و توجه بسیاری از افراد را جلب خود کرده اند. این سری از یخچالها برای  خانواده های پرجمعیت و یا افرادی که اهل رفت و آمد زیاد هستند بسیار مناسب تر می باشد زیرا  میتوانند حجم زیادی از موادغذایی را درون آن نگهداری کنند.

خرید یخچال ساید بای ساید امرسان

پیشنهاد:
خرید بهترین سرامیک شوی

نکاتی که زمان خرید یخچال ساید بای ساید امرسان باید به آن توجه کنید

  • هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته اید

نخستین کاری که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید ، هزینه ای که میخواهید صرف این کار کنید را برای خود معین کنید ، چون این کار منجر می شود که زمان خرید به سراغ محصولی بروید تا مناسب با بودجه شما باشد و وقتتان تلف نشود.

  • اندازه مناسب

مهم ترین نکته ایی که زمان خرید یخچال ساید بای ساید امرسان بایستی به آن توجه کنید اندازه محصول می باشد که متناسب با فضایی که در اختیار دارید باشد و به این نکته نیز توجه کنید که آیا آشپزخانه شما فضای کافی برای قرارگیری ساید بای ساید امرسان را دارد یا خیر و چنانچه فضای کافی در اختیار نداشته باشید با مشکل بزرگی روبه رو خواهید شد. چنانچه یخچالتان را در فضایی کوچک بگذارید و پشت و کناره های آن فاصله بسیار کمی با اطراف داشته باشد گرمایی که ایجاد می شود راهی برای خروج ندارد و همین نکته منجر می شود که یخچالتان در معرض گرمای شدید قرار گیرد.

  • ظرفیت

ظرفیت داخلی یخچال با واحد لیتر و ظرفیت خارجی آن با واحد فوت اندازه گیری می شود و یکی از اساسی ترین نکته هایی می باشد که باید حتما به آن توجه داشته باشید تا ظرفیت مناسبی را انتخاب نمائید و دچار کمبود فضا نشوید.

  • داشتن قابلیت کاهش مصرف انرژی

لازم است که بدانید علاوه بر سایز یخچال عوامل دیگری نیز هستند که بر روی افزایش میزان انرژی یخچال فریزر تاثیر گذار هستند. عواملی که نقش بسیاری در افزایش یا کاهش مصرف انرژی دارند عبارت اند از : سیستم برفک آبکن اتوماتیک ، آبسردکن ، حالت Eco  و یا  Holiday.

  1. سیستم برفک آبکن اتوماتیک

یکی از کارهایی که منجر به افزایش میزان مصرف انرژی می شود برفک هایی است که در دمای بالا بر روی مواد غذایی و یا دیواره های فریزر ایجاد می شوند که اصولا یخچال های ساید بای ساید امرسان شامل سیستم ضدبرفک می باشند و میزان مصرف انرژی برق مقداری بالاتر می رود منتها برخی از شرکت ها در محصولات خود از سیستم برفک آبکن اتوماتیک استفاده می نمایند که در صورت بروز هرگونه برفک آنها را به صورت خودکار آب می کند و این کار باعث کاهش مصرف انرژی می شود

  1. آبسردکن و بار

قطعا یکی از مهم ترین کارهایی که انجام دادن آن به عهده یخچال فریزر می باشد، سرد نگه داشتن آب است. شما بطری های آب را داخل یخچال قرار می دهید تا در صورت نیاز بتوانید آب خنک بنوشید ، بنابراین برای هر بار نوشیدن آب باید درب یخچال را باز و بسته کنید و تعداد دفعاتی که در یخچال را باز میکنید کم نیست و همین کار باعث بالا رفتن مصرف انرژی می شود. به همین دلیل بر روی یخچال های ساید بای ساید امرسان یک محفظه بار و آبسردکن کوچک قرار دارد و با بازکردن بار میتوانید به داخل یخچال دسترسی داشته باشید. همین کار مقدار قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

  1. حالت Eco و یا  Holiday

این حالت ، صرفه جویی مصرف انرژی در زمان هایی است که یخچال به صورت مکرر مورد استفاده قرار نمی گیرد. به عنوان مثال شب ها و یا زمانی که به سفر می روید و در یخچال کمتر باز می شود کمک می کند تا انرژی کمتری مصرف شود

یخچال ساید بای ساید امرسان

پیشنهاد:
خرید بهترین یخچال ساید بای ساید
  • جنس و رنگ

یکی دیگر از فاکتورهایی که زمان خرید محصول باید به آن توجه داشته باشید رنگ و جنس محصول می باشد که اصولا یخچال های موجود در بازار در رنگ های استیل ، سفید و تیتانیوم می باشد ، بیشترین آیتمی که باید به آن توجه داشته باشید هماهنگی رنگ محصول با دکوراسیون آشپزخانه است که امروزه یخچال های رنگ استیل براق و ضد زنگ طرفداران بسیاری پیدا کرده است و تنها مشکل آن به جا ماندن اثر انگشت بر روی محصولات براق است که خوشبختانه برخی از شرکت های تولید کننده مانند امرسان این مشکل را حل کرده اند.

  • امکاناتی که محصول در اختیار شما قرار می دهد

امکاناتی که یک یخچال میتواند در اختیار شما قرار بدهد شامل کنترل دما ، نورپردازی و کنترل رطوبت می باشد.

  1. کنترل دما

بیشتر مدل های تولید شده در یخچال های ساید بای ساید شامل کنترل دمای الکترونیکی می باشند ، این سیستم اصولا با بهره گیری از یک نمایشگر ال ای دی مشخص می شود و شما می توانید برای تغییر رطوبت و دما از آن استفاده نمائید.

  1. نورپردازی

نداشتن نورپردازی مناسب داخل یخچال باعث می شود که برای پیدا کردن خوراکی مخصوصا شب ها که تاریک می باشد با مشکل رو به رو بشوید. اکثر یخچال ها مخصوصا یخچال های امرسان امروزه از نورپردازی بسیار خوبی برخوردار هستند و در برخی ها نور پردازی درست در پایین پنل پشت یخچال می باشد که نور بسیار خوبی به قفسه ها می دهد.

  1. کنترل رطوبت

مقدار رطوبتی که داخل یخچال ها وجود دارد در تازگی و طراوت میوه و سبزی ها تاتیر بسیار زیادی میگذارد و در بعضی از ساید بای ساید ها مانند امرسان این امکان فراهم شده است تا دقیقا سطح رطوبت دلخواه برای میوه و سبزیجات را بتوانید کنترل کنید

پیشنهاد:
خرید بهترین گاز صفحه ای پنج شعله
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه