خرید بهترین چای ساز میگل

  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

چای جزو نوشیدنی های بسیار محبوب ایرانی ها می باشد این نوشیدنی گرم در فصل زمستان و سرما شامل طرفداران بیشتری می شود. در طول روز حداقل 2 الی 3 لیوان چایی می نوشیم و برای درست کردن و دم کردنش زمان می گذاریم. با پیشرفت تکنولوژی چای ساز های برقی به بازار آمدند که کمک بسیاری در دم کردن چای به ما میکنند. در دنیای امروز با وجود مشغله های بسیار و نبود فرصت کافی این وسیله کمک می کند تا یک چای با طعم فوق العاده و در سریع تر زمان حالت ممکن را به همراه داشته باشیم.

چای سازها در طرح و مدل های مختلفی تولید می شوند که میتوانید بر اساس سلیقه خود و بودجه ای که در نظر دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید. چای ساز ها در دو مدل برقی تولید می شوند که یکی به صورت ایستاده است و قوری بر روی آن قرار می گیرد و دیگری کتری و قوری به صورت جداگانه بر روی یک سطح داغ  قرار می گیرند.

خرید چای ساز میگل

پیشنهاد:
خرید بهترین چای ساز فلر

چای ساز چیست ؟

این محصول وسیله ای برقی می باشد و برای آماده کردن و گرم کردن چای مورد استفاده قرار می گیرد. اصولا فناوری تکنولوژی این مدل از محصول ها خیلی بالا نمی باشد و به صورت کلی از دو قسمت قوری و کتری تشکیل شده اند.همانگونه که در بالاتری گفتیم این محصول برقی می باشد و با برق کار می کند که با زدن دکمه آن دستگاه روشن می شود و شروع به کار می کند.

انواع مختلف چای ساز میگل

  • دم آور

در این مدل از محصول ها قوری بر روی کتری قرار می گیرد و کتری با بهره گیری از گرمای حاصل شده از المنت ها جوش می آید و بخار حاصل از آن منجر می شود تا چای داخل قوری نیز دم بکشد.در این حالت مشکل جوش آمدن چای وجود ندارد همچنین عطر و طعم چای نیز از دست نمی رود و به علت قرار نگرفتن در معرض حرارت مستقیم چای عطر و طعم خیلی بهتری خواهد داشت.در صورتی که این مدل از محصول را میخواهید برای خانه تهیه کنید بایستی به ارتفاع آن نیز توجه داشته باشید

  • بدون قوری

این مدل از محصول ها فضای کمتری را اشغال می کنند و آنچنان زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

  • استند دار

چای ساز استند دار مدل دیگری از محصول های موجود در بازار می باشد که در طراحی این محصول از یک صفحه یا همان استند استفاده شده است و کتری و قوری در کنار یکدیگر قرار می گیرند. صفحه ی محصول مجهز به المنت می باشد که وظیفه ی گرم کردن ، جوش آوردن آب و دم کردن چای را به عهده دارد از بارز ترین مشخصه های چای ساز استند دار می توان به طراحی زیبای آن اشاره کرد.این مدل از محصول ها طرفداران بسیاری دارند و اصلی ترین علت آن مربوط به عملکرد سریع آنها می شود.بهتر است بدانید که چای را نباید مدت طولانی بر روی صفحه قرار دهید زیرا باعث جوش آمدن چای می شود و طعم و عطر چای را تغییر می دهد.

خصوصیت و مزایای استفاده از چای ساز میگل چیست

این وسیله در مقایسه با کتری هایی که بر روی گاز قرار می دهیم در مدت زمان بسیار کمتری آب را به نقطه جوش میرساند و مصرف انرژی کمتری دارند و به دلیل وجود داشتن تفاله گیر در برخی از قوری ها شستشوی آنها و برداشتن تفاله ها بسیار راحت تر می باشد همچینین اسن وسیله فضای زیادی را اشغال نمی کند و به راحتی می توان آن را در گوشه ای از آشپزخانه قرار داد.

  1. سرعت بالای جوش آمدن آب
  2. قابلیت تنظیم دما
  3. شامل آپشن های خودکار که از تمام شدن آب کتری و آسیب رساندن به محصول جلوگیری می کند.

نکاتی که هنگام استفاده از چای ساز میگل بایستی به آن توجه داشته باشید

  • زمانی که بدنه ی چای ساز داغ است مراقب باشید تا سیم آن هیچ تماسی با بدنه ی آن نداشته باشد و کاملا فاصله داشته باشد
  • محصول را در نزدیکی وسیله هایی که از خود حرارت ساطع می کنند مانند گاز قرار ندهید
  • بهتر است پس از هر بار استفاده و یا 3 الی 4 بار استفاده به خوبی آن را بشوئید.
  • از تماس آب با چای ساز متصل به برق خودداری فرمائید و زمانی که دستگاه روشن است بایستی آن را در جایی قرار دهید که رطوبتی به آن وارد نشود.
  • در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل آن را به نزد افرادی ببرید تخصص کافی در این زمینه داشته باشند.

چای ساز میگل

پیشنهاد:
خرید چای ساز باکیفیت و پرفروش

نکاتی که هنگام خرید چای ساز میگل بایستی به آن توجه کنید

  1. نوع محصول

نخستین نکته ای که هنگام خرید محصول می بایست به آن توجه داشته باشید انتخاب مدل محصول می باشد که استنددار تهیه کنید و یا حالت دم آور. در صورتی که عطر و طعم چای برای شما اهمیت بسیاری دارد پیشنهاد میکنیم مدل دم آور را تهیه نمائید ، زیرا نحوه ی درست کردن در این مدل از محصول ها همانند روش های سنتی می باشد و چای عطر و طعم بسیاری خوبی خواهد داشت.

  1. سیستم قطع کن اتوماتیک

همیشه هنگام انتخاب هر محصول به امنیت آن نیز توجه کنید ، بهره گیری از یک وسیله بسیار مناسب اما ناایمن میتواند عواقب بد بسیاری به دنبال داشته باشد بنابراین بهتر است محصولی را انتخاب نمائید تا سیستم قطع کن اتوماتیک داشته باشد و زمانی که آب کتری تمام شود به صورت اتوماتیک خاموش شود تا از خطرات احتمالی جلوگیری نماید.

  1. جنس بدنه

چای سازهای موجود در بازار در جنس های مختلف و متفاوتی به فروش می رسند که هرکدام از آن ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. چای سازهای استیل ، پیرکس و سرامیکی از کیفیت بهتری برخوردار می باشند.در صورتی که انتخاب نهایی شما چای سازهای استیل می باشد حتما توجه داشته باشید که ضد زنگ و ضد رسوب باشد.

  1. ظرفیت محصول

یکی دیگر از نکته های مهمی که هنگام خرید بایستی به آن توجه داشته باشید ظرفیت محصول می باشد که شما بایستی بنابر تعداد افراد خانواده و مقدار مصرف چای ظرفیت مناسبی را تهیه کنید

  1. جنس دسته

توجه داشته باشید که دسته محصول به خوبی به بدنه متصل شده باشد سپس مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته باشد

  1. تنظیم حرارت و تایمر

در برخی از محصول ها خصوصا چای سازهای استنددار این خصوصیت وجود دارد و از طریق آن می توانید میزان حرارت دلخواه خود را انتخاب نمائید که زود تر آب جوش بیاید و یا دیرتر.

  1. برق مصرفی

همانگونه که میدانید این محصول ها با برق کار می کنند و بهتر است محصولی را تهیه کنید که از توان مصرفی استانداردی برخوردار باشد.

  1. صافی کتری

زمانی که آب داخل کتری جوش می آید رسوبات آن ته نشین می شود در چای ساز هم این امر صدق می کند. صافی کتری در این محصولات از ورود رسوب ها داخل لیوان جلوگیری می کند که در دو مدل فلزی و پلاستیکی وجود دارند. این صافی ها در دهانه خروجی آب جوش داخل کتری قرار می گیرند همچنین در برخی از کتری ها می توانید آن را جدا کنید بشوئید سپس دوباره داخل کتری قرار دهید.

پیشنهاد:
خرید بهترین چای ساز وردا

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه