خرید بهترین یخچال ساید بای ساید جی پلاس

  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
  • دیدگاه‌ها برای خرید بهترین یخچال ساید بای ساید جی پلاس بسته هستند نظر
  • Fatemeh Nazari
4.7/5 - (3 امتیاز)

همانگونه که میدانید یخچال ها عضو بسیار مهمی در آشپزخانه می باشند و در مرکز ذهنمان قرار دارند و هر بار که به آشپزخانه می روید حتی بدون برداشتن چیزی درب آن را باز و بسته می کنید. یکی دیگر از برندهای ایرانی و قیمت مناسب یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس می باشد. یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس به دلیل طراحی زیبا ، تکنولوژی مدرن و کیفیت ساخت رو به بالا با استقبال بسیار خوبی رو به رو شده است و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این مدل از یخچالها برای  خانواده های پرجمعیت و یا کسانی که اهل رفت و آمد زیاد هستند مناسب تر می باشد که میتوانند حجم زیادی از موادغذایی را داخل آن نگهداری کنند.

خرید یخچال ساید بای ساید جی پلاس

پیشنهاد:
خرید بهترین یخچال ساید بای ساید

نکاتی که در هنگام خرید یخچال ساید بای ساید جی پلاس باید به آن توجه کنید

  • هزینه

ابتدا هزینه ای که میخواهید برای خرید این محصول پرداخت کنید را برای خود مشخص کنید و هنگام خرید به سراغ محصولی بروید که متناسب با بودجه ای که در نظر دارید باشد.

  • اندازه مناسب

بهتر است به سراغ محصولی بروید که متناسب با فضایی که در اختیار دارید باشد. همچنین به این نکته نیز توجه کنید که آیا آشپزخانه شما فضای کافی برای قرارگیری ساید بای ساید جی پلاس را دارد یا خیر ؟ چنانچه فضای کافی در اختیار نداشته باشید با مشکل بزرگی روبه رو خواهید شد.

  • ظرفیت

ظرفیت داخلی یخچال با واحد لیتر و ظرفیت خارجی آن با واحد فوت اندازه گیری می شود و یکی از مهمترین نکته هایی می باشد که بایستی حتما به آن توجه داشته باشید تا ظرفیت مناسبی را انتخاب نمائید و دچار کمبود فضا نشوید. برای یک خانواده 2 نفره یخچال فریزری که ظرفیت آن 160 تا 200 لیتر باشد بسیار مناسب خواهد بود.اکنون برای این که بدانید چه مقدار ظرفیتی برای شما مناسب است کافی است به ازای هر نفر 200 لیتر ظرفیت گفته شده را اضافه کنید تا ظرفیت مناسب را به دست آورید.

  • داشتن قابلیت کاهش مصرف انرژی

بهتر است که بدانید علاوه بر سایز یخچال عامل های دیگری نیز وجود دارند که بر روی افزایش میزان انرژی یخچال و فریزر تاثیر گذار هستند. عواملی که نقش بسیاری در افزایش یا کاهش مصرف انرژی دارند عبارت اند از : سیستم برفک آبکن اتوماتیک ، آبسردکن ، حالت Eco  و یا  Holiday.

  1. سیستم برفک آبکن اتوماتیک

یکی از کارهایی که منجر به افزایش میزان مصرف انرژی می شود برفک هایی هستند که در دمای بالا بر روی مواد غذایی و یا دیواره های فریزر ایجاد می شوند که اصولا یخچال های ساید بای ساید شامل سیستم ضدبرفک می باشند و میزان مصرف انرژی برق مقداری بالاتر می رود ، منتها در برخی از شرکت ها همانند جی پلاس در محصولات خود از سیستم برفک آبکن اتوماتیک استفاده می کنند که در صورت بروز هرگونه برفک آنها را به صورت اتوماتیک آب می کند و این روند باعث کاهش مصرف انرژی می شود

  1. آبسردکن و بار

شما بطری های آب را داخل یخچال قرار می دهید تا در صورت احتیاج بتوانید آب خنک بنوشید ، بنابراین برای هر بار نوشیدن آب می بایست درب یخچال را باز و بسته کنید و تعداد دفعه هایی که درب را باز میکنید کم نمی باشد و همین کار منجر به بالا رفتن مصرف انرژی می شود. به همین دلیل بر روی یخچال های ساید بای ساید جی پلاس یک محفظه بار و آبسردکن کوچک قرار دارد و با بازکردن بار میتوانید به داخل یخچال دسترسی داشته باشید.

  1. حالت Eco و یا  Holiday

این حالت در صرفه جویی مصرف انرژی در زمان هایی که یخچال به صورت مداوم مورد استفاده قرار نمی گیرد کمک میکند.به عنوان مثال شب ها و یا زمانی که به سفر می روید و در یخچال کمتر باز می شود کمک می کند تا انرژی کمتری مصرف شود

یخچال ساید بای ساید جی پلاس

پیشنهاد:
خرید بهترین یخچال و فریزر الکترواستیل
  • جنس و رنگ

یکی دیگر از فاکتورهایی که زمان خرید محصول می بایست به آن توجه داشته باشید رنگ و جنس آن می باشد که اصولا یخچال های موجود در بازار در رنگ های استیل ، سفید و تیتانیوم می باشد ، منتها رنگ های دیگری نیز مانند مشکی ، قرمز و… وجود دارند که بسیار محدود می باشند اما مهم ترین نکته ای که اهمیت دارد انتخاب محصول با رنگ متناسب می باشد. بهتر است که بدانید امروزه یخچال های رنگ استیل براق و ضد زنگ طرفداران بسیاری پیدا کرده است و تنها مشکل آن به جا ماندن اثر انگشت بر روی محصولات براق است که خوشبختانه برخی از شرکت های تولید کننده این مشکل را حل کرده اند.

  • امکاناتی که محصول در اختیار شما قرار می دهد

امکاناتی که یک یخچال میتواند در اختیار شما قرار بدهد شامل کنترل دما ، نورپردازی و کنترل رطوبت می باشد.

  1. کترل دما

بیشتر مدل های تولید شده در یخچال های ساید بای ساید شامل کنترل دمای الکترونیکی می باشند ، این سیستم اصولا با بهره گیری از یک نمایشگر ال ای دی مشخص می شود و شما می توانید برای تغییر دادن رطوبت و دما از آن استفاده کنید.

  1. نورپردازی

نداشتن نورپردازی مناسب در داخل یخچال منجر می شود که برای پیدا کردن مواد غذایی مخصوصا در شب که کاملا تاریک می باشد با مشکل رو به رو شوید. اکثر یخچال ها امروزه از نورپردازی بسیار خوبی برخوردار می باشند و در برخی ها نور پردازی درست در پایین پنل پشت یخچال می باشد که نور بسیار خوبی به قفسه ها می دهد.

  1. کنترل رطوبت

میزان رطوبتی که درون یخچال ها وجود دارد در تازگی و طراوت میوه و سبزی ها تاتیر گذار می باشد و در برخی از ساید بای ساید ها این امکان فراهم شده است تا دقیقا سطح رطوبت دلخواه برای میوه و سبزیجات را بتوانید کنترل کنید

پیشنهاد:
خرید بهترین یخچال و فریزر سامسونگ


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4.7/5 - (3 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
دیدگاه‌ها برای خرید بهترین یخچال ساید بای ساید جی پلاس بسته هستند دیدگاه برای این نوشته

__(Comments are closed.,'kubrick')