خرید بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی

  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

اصولا در ظرف شستن میزان زیادی آب مصرف می شود همچنین ایستادن طولانی مدت خسته و کسل کننده می باشد. بهتر است بگوییم که اختراع ماشین ظرفشویی مثل بزرگ ترین اختراع در دنیا برای خانم ها است. با قرار دادن ظرف ها درون ماشین ظرفشویی کار خانم ها آسانتر شده است و کارها زودتر انجام می شود ، همچنین زمان و انرژی کمتری هم صرف میشود و در کوتاه ترین مدت زمان ممکن ظرف ها شسته شده و خشک می شوند.امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی ماشین ظرفشویی ها به تجهیزات بیشتری مجهز شده اند و در انواع گوناگونی در بازار عرضه می شوند.ماشین ظرفشویی های رومیزی یکی از مدل های روز دنیا می باشند که توجه بسیاری از افراد را جلب خود کرده است.

این محصولات یکی از پرکاربردترین وسیله های موجود در آشپزخانه می باشند و کمک بسیاری به افراد خواهد کرد.ماشین ظرفشویی های رومیزی فضای کمی را اشغال می کنند و احتیاجی به خراب کردن کابینت ها برای قرار دادن آنها نمی باشد ، منتها تعداد کمتری ظرف میتوانید درون آنها قرار دهید و مناسب افرادی که جزء خانواده های پر جمعیت می باشند نیست و قبل از خرید ابعاد و ظرفیتی را انتخاب کنید که کاملا برای شما مناسب باشد. ماشین ظرفشویی های رومیزی وزن کمی دارند و بر روی کابینت قرار می گیرند و میتوانید به راحتی آن را جابه جا کنید.

خرید ماشین ظرفشویی رومیزی

پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی

تفاوت ماشین ظرفشویی رومیزی و مبله

در صورتی که فضای زیادی برای قرار دادن ماشین ظرفشویی ندارید میتوانید از ماشین ظرفشویی های رومیزی استفاده نمائید زیرا فضای کمتری را اشغال می نمایند و در صورتی که محیط کافی در اختیار دارید ماشین ظرفشویی های مبله نیز گزینه بسیار مناسبی هستند.ماشین ظرفشویی های رومیزی برای خانواده هایی که تعداد افراد زیادی دارند و اهل مهمانی های زیاد می باشند گزینه مناسبی نمی باشد، مگر این که بخواهید چند بار از آن استفاده کنید.

آیا در ماشین ظرفشویی رومیزی میتوان میوه شست؟

بعضی از ماشین ظرفشویی ها توانایی شستن میوه و سبزی جات را هم دارند و بر روی محصول دکمه ی مخصوص شستن میوه و سبزی جات وجود دارد که با فشار دادن آن دکمه میتوانید با خیال راحت میوه های خود را بشوئید و ضدعفونی کنید.

ماشین ظرفشویی رومیزی با مخزن استیل بگیریم بهتر است یا پلاستیک؟

محصولاتی که مخزن استیل به همراه دارند از ماشین ظرفشویی هایی که مخزن پلاستیک دارند بسیار بهتر می باشند همچنین شامل توانایی هایی مانند ضد زنگ بودن، لک و رسوب می باشند. بنابراین بهتر است توجه داشته باشید که زمان خرید ، محصولی را انتخاب کنید تا جنس استیل داشته باشد. منتها ماشین ظرفشویی های با مخزن استیل مقداری گرانتر از مخزن پلاستیک هستند.

ابعاد واندازه ماشین ظرفشویی رومیزی

میانگین ابعاد ماشین ظرفشویی های رومیزی عمقی حدود 57 cm ، ارتفاعی حدود 60 الی 83 cm و عرض آن حدود 61 الی 46cm می باشد. بهتر است قبل از این که به سراغ خرید محصول بروید اندازه دقیق محیطی که میخواهید محصول را در آنجا قرار دهید به همراه خود داشته باشید تا متناسب با فضایی که در اختیار دارید ابعاد مناسب را تهیه کنید. این مدل از محصول ها در قیمت های گوناگونی در بازار وجود دارد و شما میتوانید بنابر بودجه ای که در اختیار دارید محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

ویژگی های استفاده از ماشین ظرفشویی رومیزی

  1. برنامه های شستشو مختلف

با پیشرفت کردن تکنولوژی در دنیا ، برنامه های شستشوی گوناگونی مثل شستن های مقدماتی ، ظریف ، نرمال و زیاد بر روی ماشین ظرفشویی ها قرار گرفت که این آپشن ها کمک بسیار زیادی به مصرف کنندگان میکند

  1. شستشو با بخار

این محصولات لکه بری و قدرت بخار بالایی دارند و گزینه مناسبی برای افرادی است که میخواهند برای اولین بار این محصول را تهیه کنند و یا ماشین ظرفشویی خود را پیشرفته تر کنند. با وجود این آپشن دیگر احتیاجی به آبکشی ظرف ها قبل از شستشو نیست و با خیال راحت می توانید ظرف ها را همانجوری درون ماشین ظرفشویی قرار دهید.

  1. قابلیت تنظیم ارتفاع سبد

طبقه های قابل تنظیم و متحرک کار کردن با محصول را ساده و راحت تر می کنند. در سری های جدید ماشین ظرفشویی های رومیزی توانایی تنظیم ارتفاع دستی برای ظرف ها و لیوان های بزرگ و کوچک وجود دارد.

ماشین ظرفشویی رومیزی

پیشنهاد:
خرید بهترین ماشین ظرفشویی مبله

نکته هایی که زمان خرید ماشین ظرفشویی رومیزی باید به آن توجه کنید

  • جنس مخزن ظرفشویی

مخزن های ماشین ظرفشویی از جنس پلاستیک و یا استیل ساخته می شوند. لازم به ذکر است مخزن هایی که جنس استیل دارند از مخزن های پلاستیک خیلی بهتر می باشند وماندگاری و دوام بیشتری دارند همچنین دیگر نگران زنگ زدن ، آب شدن و کثیف شدن آن نباشید.

  • مقدار مصرف انرژی

همانگونه که میدانید ماشین ظرفشویی ها برقی می باشند و بهتر است محصولی را انتخاب کنید که در کمتر شدن مصرف انرژی به شما کمک کنند.محصول هایی که به سیستم شستشو با تاخیر مجهز هستند به شکل خودکار در ساعت هایی که اوج مصرف نمی باشند به صورت خودکار شروع به کار می کنند.

  • مقدار مصرف آب

نکته بسیار مهم دیگری که حتما هنگام خرید محصول بایستی به آن توجه داشته باشید مقدار مصرف آب می باشد.ماشین ظرفشویی ها در حالت میانگین در هر بار شستن 5 الی 10 لیتر آب مصرف می کنند که این مقدار مصرف براساس مدل های محصول متغییر هستند.

  • ظرفیت محصول

مسئله مهم دیگری که حتما بایستی به آن دقت داشته باشید مقدار ظرفیت محصول است که مناسب ترین ظرفیت را بنابر تعداد افراد خانواده خود انتخاب کنید.

  • به همراه داشتن سنسور

برخی از محصول ها شامل نوردهی و سنسور می باشند که به صورت اتوماتیک میزان کثیفی ظرف ها را تشخیص میدهند و مقدار مصرف انرژی را مشخص می کنند. تلاش کنید زمان خرید ، محصولی را انتخاب کنید تا شامل این سنسور باشد و مقدار مصرف انرژی شما را کاهش دهد

  • خشک کن

همان طور که شستن ظرف ها مهم می باشد خشک کردن آنها نیز از اهمیت بسیاری برخوردار می باشند . محصول هایی که از این خصوصیت برخوردار می باشند برق مصرفی کمی دارند منتها کمی گرانتر هستند

  • قفل کودک

این ویژگی منجر میشود تا زمانی که ماشین ظرفشویی روشن است و کار میکند کودکان درب آن را باز نکنند و یا دکمه های آن را فشار ندهند و برنامه شستشو تغییر کند.

پیشنهاد:
خرید بهترین همزن بیشل


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه