خرید بهترین مایکروفر همراه با کانوکشن

  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

امروزه وسیله های برقی بسیاری در آشپزخانه وجود دارد که آشپزی را برای کسانی که علاقه بسیاری به پخت و پز دارند را آسان و راحت تر کرده اند ،مایکروفر همراه با کانوکشن نیز وسیله ای می باشد که 0 تا 100 پروسه آشپزی را یک غذای بسیار خوشمزه را برایتان فراهم می سازد. این وسیله در مدل های مختلف و گوناگونی تولید و در بازار عرضه می گردند که شامل سه دسته رومیزی ، توکاری و بالا اجاقی می شوند.

مایکروفر همراه با کانوکشن

این گزینه یکی از پرکاربردترین نوع عملکرد در دستگاه های نسل جدید می باشد و باعث می شود که غذاها به طور یکنواخت و طریع تر پخته شوند.به این شکل که در قسمت پشتی دستگاه فن هایی تعبیه شده که گرمای تولید شده از طریق المنت های برقی مایکروفر را به گردش در می آورد و گرما به شکل یکنواخت به کل قسمت غذا منتقل می شود. این خصوصیت بیشتر برای کسانی که میخواهند کیک خانگی ، پیتزا و یا غذاهایی که می خواهند مغز پخت شوند به درد می خورد.

مایکروفر همراه با کانوکشن

پیشنهاد:
خرید بهترین مدل مایکروویو باکیفیت

مدل های مختلف مایکروفر

  • مایکروفر رومیزی

یکی از رایج ترین مدل های امروزی می باشد و طرفداران خاص خودش را دارد. منتها این مدل فضایی را بر روی میز اشغال می کند و باعث می شود فضای کمتری برای گذاشتن وسیله های دیگر در اختیار داشته باشید. چنانچه بر روی سطح های آشپزخانه فضای کافی دارید پس به شما پیشنهاد میکنیم از این گزینه استفاده کنید زیرا هم نسبت به سایر مایکروفرها ارزان تر هستند و هم کار کردن با آن راحت تر می باشد و احتیاج به کار خاصی برای نصب کردن آن وجود ندارد و تنها به یک پریز برق احتیاج دارید.توان این دستگاه ها معمولا از 400 الی 1200 وات می باشد.

  • مایکروفر بالا اجاقی

این مدل در بالای اجاق  گاز و در ارتفاع نصب می شوند و فضایی بر روی کابینت ها و قسمت های دیگر آشپزخانه را اشغال نمی کنند. این مدل بیشتر برای کسانی که فضای زیادی داخل آشپزخانه در اختیار ندارند بسیار مناسب می باشد.سیستم این مدل از محصولات به گونه ای می باشد جای هود را می گیرند و اصولا دوکاره می باشند و مقداری گرانتر هستند

  • مایکروفر توکار

همانگونه که از نام این محصول پیدا می باشد میتوان فهمید که داخل کابینت ها نصب می شود و فضای کمتری را اشغال می کند هرچند فضای داخل کابینت را اشغال می کنند منتها فضای سطحی را اشغال نخواهند کرد. نصب این مدل از مایکروفرها راحت نمی باشد و هزینه بیشتر نسبت به سایر مایکروفرها دارند.

مزایای استفاده از مایکروفر همراه با کانوکشن

  1. پخت سریع تر غذا

آشپزی کردن با مایکروفر خیلی سریع تر از هر روش پخت و پز دیگری مانند گاز می باشد

  1. حفظ ارزش غذایی

غذاهایی که با مایکروفر پخته می شوند ارزش غذایی بالاتری نسبت به دیگر روش های سنتی دارد و کمتر مواد مغذی خود را از دست می دهند.

  1. ایمنی بیشتر

آشپزی با این محصول به علت عدم استفاده از آتش به خودی خود ایمن می باشد و علاوه بر این مایکروفرها اصولا به چندین سیستم امنیتی گوناگون مجهز می باشند.

  1. گرم نشدن آشپزخانه

در صورت استفاده از این محصول درجه حرارت آشپزخانه بالا نمی رود زیرا هیچ گونه آتشی روشن نمی شود تا بخواهد گرمایی را تولید کند.

تفاوت مایکروویو با مایکروفر

مایکروویو شامل امواجی می باشد با طول موج کوتاه که قسمتی از طیف الکترومغناطیسی را همانند پرتوهای نور قابل رویت تشکیل می دهد. در صنعت از این امواج با طول موج کوتاه برای فرآوری مواد غذایی و پختن غذاها مورد استفاده قرار می گیرد و این امواج  در زمان برخورد با یک ماده امکان دارد منعکس ، جذب و یا منتشر شود.این امواج بسیار کوتاه می باشند منتها میزان نفوذ آنها بسیار بالا می باشد. مایکروفرها دستگاهی هستند که باعث می شود پخت غذا در یک محیط بسته و در دمایی یکنواخت به تمامی قسمت های غذا صورت می گیرد.

تفاوت این دو مدل در این می باشد که مایکروویو مواد غذایی را با ساطع کردن امواج با طول موج کوتاه و در زمان کم درست می کند منتها مایکروفر با به همراه داشتن المنت گرمایی غذا را در مدت زمان نسبتا بیشتر منتها به صورت کامل گرم می کند و در اصطلاح غذا مغز پخت می شود.

نکات صحیح هنگام استفاده از مایکروفر همراه با کانوکشن

  1. بهتر است ظرف های مخصوص مایکروفر را داخل دستگاه قرار بدهید و ظرف های فلزی را به هیچ عنوان داخل محصول قرار ندهید.
  2. در صورتی که هنگام پخت غذا بر روی آن درب گذاشته اید توجه داشته باشید تا به صورتی باشد که بخار داخل ظرف بتواند خارج شود.
  3. بهتر است هنگام پخت غذا آن را جابه جا کنید تا همه ی جای آن به راحتی پخته شود.
  4. بهتر است از روشن کردن محصول در صورتی که داخل آن خالی است خودداری کنید.
  5. برای این که بخواهید محصول را تمیز کنید بهتر است از دستمال نمدار استفاده نمائید
  6. تا زمانی که دستگاه را در حالت توقف قرار نداده اید درب آن را باز نکنید.

خرید مایکروفر همراه با کانوکشن

پیشنهاد:
خرید بهترین مایکروفر همراه با گریل

نکاتی که هنگام خرید مایکروفر همراه با کانوکشن بایستی به آن توجه کرد

  • اندازه

نخستین نکته ای که هنگام خرید بایستی به آن توجه داشته باشید ابعاد و اندازه مایکروفرها می باشد که بنابر فضایی که در اختیار دارید محصول مورد نظر را تهیه کنید

  • توان مصرفی

یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که بایستی به آن توجه داشته باشید توان مصرفی می باشد که ارتباط مستقیمی با قدرت آنها دارد و اصولا هرمقدار توان مصرفی بالاتر باشد غذای شما سریع تر و به صورت یکنواخت تر پخته می شود. این گزینه تاثیر بسیاری بر قیمت مایکروفرها دارد.

  • برنامه پخت

هر مایکروفری یک برنامه پخت متفاوتی با یکدیگر دارد و به شما کمک می کند که فقط با زددن یک دکمه دستگاه را متناسب با غذایی که میخواهید درون آن درست کنید تنظیم کنید. هر برنامه پخت متناسب با نوع غذا زمان خاص خودش را برای پخت دارد و با یکدیگر متفاوت می باشد.

  • فناوری اینورتر

محصولاتی که از این قابلیت را به همراه نداشته باشند تنها دو حالت استفاده دارند یا از 100% توان خود استفاده می کنند و یا خاموش هستند.بنابراین در صورتی که قدرت مایکروفر را بر روی 50% توان تنظیم کنید دستگاه بین دو حالت 100% توان و خاموش به صورت مداوم تغییر خواهد کرد تا میانگین توانی که استفاده می کند 50 درصد شود.

  • قابلیت تنظیم زمان

در صورتی که محصول شما از این خصوصیت برخوردار باشد شما می توانید غذای خام و یا نیمه پخته را درون محفظه شیشه ای قرار داده و با تنظیم کردن یک بازه زمانی مشخص ، به سراغ انجام سایر کارهای روزمره خود بروید تا غذا پخته شود.

  • سیستم ایمنی

سیستم های ایمنی مانند قفل کودک ، قفل داخلی ، ، قفل های هوشمند و… جزء مهم ترین مواردی می باشند که بایستی حتما وجود داشته باشند و شما بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری از محصول خود استفاده نمائید.

  • گریل

امروزه تولید کنندگان محصولاتی را تولید می کنند که هر چه بیشتر کاربردهای یک اجاق گاز کامل را به خریداران ارائه دهد که یکی از این قابلیت ها گریل می باشد ، شما می توانید در انتهای مراحل پخت با بهره گیری از گرمای مستقیم غذاهای شما را ترد تر و خوشمزه تر کند. همچنین برخی از محصول ها در کنار قابلیت گریل کردن سیستم جوجه گردان نیز دارند.

  • سولاردوم

در مایکروفرها قطعه ای به نام مگنتروم قرار دارد که با ساطع کردن امواج مایکروویو به بدنه فلزی ماکروفر باعث انعکاس آن بر روی ماده غذایی می شوند.این امواج به علت فرکانس بالا باعث لرزش مولکول ها در جای خود شده و در نتیجه این لرزش حرارت و گرما ایجاد می شود. مایکروویو هایی که از فناوری سولاردام بهره گیری می کنند علاوه بر استفاده از امواج مایکروویو ، از تابش امواج نوری نیز برای پخت غذا استفاده می کنند که منجر می شود نتیجه ی بهتری در پخت غذا حاصل شود.

پیشنهاد:
خرید بهترین گلیم ماشینی فرش سهند


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه