خرید بهترین فر توکار

  • ۲ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

در دنیای امروز یکی از مدرن ترین مدل فرها ، فر توکار می باشد که در اکثر آشپزخانه ها مشاهده می شود و بیشتر درون کابینت ها و دیوارها قرار می گیرد و از اشغال کردن فضا جلوگیری می کند و جلوه بسیار مرتب و زیبایی را به فضای آشپزخانه شما می دهد ، همچنین تمیز کردن آن نیز بسیار راحت و آسان می باشد. طراحی این مدل از محصولات بسیار متنوع و گوناگون می باشد و میتوانید به آسانی آن را با دکوراسیون آشپزخانه خود هماهنگ کنید. همانطور که میدانید می توانید از این محصول برای پختن انواع شیرینی و غذاهای مختلف نیز استفاده نمائید.

فرهای توکار در سه مدل برقی ، گازی و برقی + گازی تولید و در بازار عرضه می شوند که شما می توانید هر مدل را برایتان بهتر است تهیه نمائید. این مدل از محصولات با استفاده از حرارت تمیز می شوند و با زیاد تر شدن دمای داخل آن چربی ها به خاکستر تبدیل می شوند و تمیز کردنشان راحت تر خواهد بود

فر توکار

پیشنهاد:
معرفی و خرید 60 مدل بهترین اجاق گاز صفحه ای

انواع مختلف فر توکار

  • برقی

این مدل از محصولات یکی از پرطرفدارترین مدل های موجود در بازار می باشد که با المنت های برقی کار می کنند و بنابر نوع آن بین 3 الی 4 المنت مورد استفاده قرار می گیرند. فرهای توکار برقی بیشتر در فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرند که فاقد لوله کشی گاز هستند. یک خصوصیت بسیار خوبی که این مدل از محصولات دارند می توان به عمل یخ زدایی و گرم کردن مواد غذایی اشاره کرد هرچند که هر مدل از محصولات کاربرد و ویژگی های خاص خودشان را دارند منتها تنها مشکلی که دارند مصرف برق آنها می باشد که باز هم با پیشرفت تکنولوژی این محصولات شامل برچسب انرژی A می باشند و منجر به کاهش هزینه برق مصرفی می شوند همچنین لازم به ذکر است که این مدل از محصولات تنوع های بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارند.

  • گازی

این مدل از محصولات با گاز شهری مورد استفاده قرار می گیرند و هزینه نصب و راه اندازی آنها آنچنان گران نمی شود منتها نحوه عملکرد فرهای توکار نسبت به این مدل در توزیع گرما بهتر می باشد. برای نصب این مدل از محصولات بایستی حتما انشعاب گاز و فلکه گاز از اجاق گاز رومیزی و یا مبله جدا باشد ، در غیر این صورت محصول نصب و گارانتی نمی شود.

  • برقی و گازی

این مدل از محصولات همانطور که از نامش مشخص می باشد بایستی به صورت همزمان هم به برق و هم به گاز متصل باشد ، برای گرم کردن فضای داخلی فر از شعله گاز و نیز برای جوجه گردان ، تایمر و جرقه از برق استفاده می شود. لازم به ذکر است که این مدل از محصولات قابلیت نصب تنها یک مدل را ندارند. برای نصب فر توکار برقی و گازی بایستی حتما از انشعاب گاز و فلکه گاز از اجاق گاز رومیزی و یا مبله جدا باشد در غیر این صورت محصول نصب و گارانتی نمی شود.

تفاوت فرهای توکار گازی با برقی

همانطور که در بالاتر توضیح دادیم فرهای توکار به سه دسته تقسیم می شوند که پرکاربردترین و پر طرفدارترین مدل فر توکار برقی می باشد. در واقع تولید فرهای گازی مقداری محدود شده اند و از نظر قیمت مقداری به صرفه تر می باشند.فرهای گازی هنگام پخت به علت بسته بودن فضای آن و نیز نبود اکسیژن خاموش خواهند شد بنابراین بهتر است پشت و یا زیر آنها باز باشد و یا هنگام پخت درب آنها به صورت نیمه باز باشد ، همچنین قبل از پخت بایستی گرم شود تا به دمای مورد نظر برسد. منتها فر های برقی عملکرد بهتری دارند و گرما را برای پخت بهتر غذا داخل مخزن پخش می کنند ، همچنین زمان پخت در این مدل کمتر می باشد و حین پخت می توانید درب آن را ببندید تا انرژی گرمایی آن هدر نرود.

مزایای استفاده از فر برقی

  1. پخت یک نواخت غذاها
  2. سرعت عمل بالاتر
  3. شامل برنامه های مختلف برای پخت غذا
  4. برخی از محصولات کاملا لمسی هستند و کار کردن با آنها بسیار راحت تر است
  5. وجود قفل کودک
  6. شامل برنامه های از قبل تعیین شده برای پخت غذا

خرید فر توکار

پیشنهاد:
خرید بهترین پنکه قابل حمل

بهترین مکان برای قرار دادن فرهای توکار

  • جزیره آشپزخانه

برای این که بتوانید از این وسیله راحت تر استفاده نمائید و همچنین از دید پنهان کنید بهتر است فر را درون جزیره آشپزخانه بگذارید.

  • کابینت های بالا

بهتر است برای برجسته تر نمایش دادن فر آن را داخل کابینت قرار دهید و همچنین اگر کمی در ارتفاع نصب شود نیز خیلی بهتر می باشد. چنانچه فضای مناسبی برای انجام دادن این کار دارید می توانید ماکروویو خود را نیز در فضای مناسبی قرار دهید.

  • گوشه آشپزخانه

چنانچه محیط آشپزخانه شما بزرگ می باشد و فضاهای بدون استفاده هم دارید فر را آنجا قرار دهید زیرا با ای نکار دسترسی راحت و آسانی تر به آن خواهید داشت و از گوشه های بلا استفاده نیز بهره گیری خواهید کرد

  • کابینت های در بسته

چنانچه زیاد از فر استفاده ای ندارید و برجسته و یا نمایان بودن آن زیاد اهمیتی ندارد بهتر است آن را درون کابینت ها قرار دهید منتها اگر از این محصول استفاده ی بسیاری دارید انجام دادن این کار اصلا مناسب نمی باشد.

مزایای استفاده از فر برقی نسبت به ماکروویو ها

  1. پخت یکنواخت
  2. ترد کردن و برشته کردن غذاها
  3. توانایی پخت حجم بیشتر غذاها
  4. استفاده کردن از ظرف های فلزی

نکاتی که بهتر است هنگام خرید فر توکار به آن توجه داشته باشید

  • اندازه

یکی ازنکات بسیار مهمی که هنگام خرید حتما بایستی به آن توجه داشته باشید اندازه محصول می باشد و شما بایستی بنابر فضایی که دراختیار دارید اندازه مناسب را انتخاب نمائید تا خیلی بزرگ تر باشد و نه کوچک تر.

  • یخ زدایی

محصولاتی که از قابلیت یخ زدایی برخوردار باشند می توانند به آسانی غذاهای یخ زده را گرم کنند و یخ آنها را ذوب کنند.

  • ظرفیت

اصولا ظرفیت داخلی اکثر فرهای خانگی 80 لیتر می باشد. منتها چنانچه جزء خانواده های پر جمعیت می باشید بهتر است به سراغ محصولی بروید که ظرفیت بیشتری داشته باشد

  • فن خنک کننده

اکثر فرهای توکار از این قابلیت برخوردار می باشند و وظیفه آنها خنک کردن فضای پیرامون می باشد و همین امر باعث می شود تا فر نیز دمای پایین تری داشته باشد.

  • داشتن تایمر

برخی از فرهای آشپزخانه از این قابلیت برخوردار می باشند و برنامه های غذایی مختلفی بر روی آنها وجود دارد و شما می توانید بر اساس غذایی که میخواهید درست کنید تایم آن را نیز مشخص کنید.

  • تعداد طبقه ها

هنکام خرید حتما به تعداد طبقه های موجود درون فر توجه نمائید تا متناسب با نیازتان باشد.

پیشنهاد:
خرید بهترین فر

 


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه