معرفی و خرید 60 مدل زیباترین پرده توری

  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
3/5 - (1 امتیاز)

همان گونه که میدانید پرده یکی از عوامل اصلی در دکوراسیون خانه می باشد و بیشترین نقطه مورد توجه قرار دارد ، بنابراین بایستی پرده ای را تهیه کنید که با دکوراسیون خانه شما هماهنگی داشته باشد. پرده توری یکی از پر کاربردترین نوع پرده ها می باشد و در عین حال میتوان با هر دکوراسیونی اعم از سلطنتی ومدرن آن را ست کرد. چنانچه محیط خانه شما نور کمی دارد و با این موضوع مشکل دارید ما به شما پیشنهاد میکنیم که از پرده های توری استفاده کنید زیرا با عبور دادن نور از خود باعث روشن تر شدن فضای شما می شود پرده های توری انواع مختلفی دارند و شما میتوانید هرکدام را که بیشتر باب پسندتان می باشد انتخاب کنید.

خرید پرده توری

پیشنهاد:
41 مدل پرده به همراه لیست قیمت

انواع مختلف پرده های توری

  • گیپور

این مدل از پرده ها یکی از پرطرفدارترین نوع می باشند و اصولا به همراه آن از یالان نیز استفاده می کنند.

  • حریر

این مدل از پرده ها ظرافت بیشتری نسبت به گیپور دارند و میتوان آنها را به تنهایی برای دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار داد که در عین سادگی از زیبایی بسیاری برخوردار می باشند.

چگونه پرده توری را بشوریم؟

پرده را درون آب گرم بگذارید و کمی آمونیاک داخل آن بریزید و اجازه دهید مدتی درون آب بماند بعد از گذشت چند دقیقه آن را زیر آب سرد نگه دارید توجه داشته باشید که نباید آنها را چنگ بزنید زیرا این کار باعث پاره شده پرده توری می گردد ، در آخر بر روی طناب آویزان کنید تا کاملا خشک شود.

پیشنهاد:
معرفی 20 مدل چوب پرده

نکاتی که هنگام خرید بایستی به آن توجه کنید

  1. رنگ

شما باید رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون خانتان هماهنگ باشد و باعث تضاد نشود پرده های توری در رنگ های مختلفی تولید و عرضه می شوند و شما میتوانید به راحتی رنگ مد نظر خود را انتخاب کنید

  1. اندازه

نخستین کاری که باید انجام دهید گرفتن اندازه دقیق پنجره می باشد تا متناسب با آن پرده را تهیه کنید دقت کنید چنانچه حواستان نباشد اندازه پرده ای که تهیه می کنید یا بزرگ میشود یا کوچک.

تا اینجا با نکاتی درباره انتخاب و خرید پرده توری مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از چند پرده توری ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما در سایت لوازم خانه آماده کرده‌ایم. همه این پرده های توری از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

پیشنهاد:
60 مدل پرده جمع کن به همراه لیست قیمت


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
3/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه