خرید بهترین اتو پرسی

  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

قطعا نخستین چیزی که در برخورد با افراد به چشم می آید ، داشتن لباس های مرتب و بدون چروک می باشد. مهم نیست که چه مقدار برای لباس خود هزینه می کنید تا زمانی که لباس های شما چروک باشد ، اطرافیان شما را به دید یک آدم نامرتب می شناسند. به همین دلیل داشتن یک اتو مناسب و قدرت مند در اتوکشی لباس ها و سایر وسیله هایی که به اتو احتیاج دارند لازمه ی هر خانه ای می باشد. اتو کردن لباس ها علاوه بر از بین چروک ها باعث از بین بردن میکروب و باکتری های موجود بر روی لباس ها نیز می شود.

می توان گفت که وجود اتو در هر خانه ای جزء مهم ترین وسیله های زندگی محسوب می شود همچنین میتوانید سالیان سال بدون هیچ گونه مشکلی از آن استفاده نمائید. امروزه اتوها در مدل های مختلف و گوناگونی در بازار عرضه می شوند که هرکدام امکانات و ویژگی های خاص خودشان را دارند و انتخاب هر مدل بر عهده سلیقه خودتان می باشد.

اتو پرس

پیشنهاد:
خرید بهترین اتو

انواع مختلف اتو

  • اتو معمولی و یا خشک

این مدل محصول ها بیشتر برای اتو کردن لباس های غیر پشمی مناسب می باشد و وزنی حدود 3 کیلوگرم دارند. این مدل از اتوها اصولا قیمت نسبتا پایینی دارند و در توان های 1100 وات طراحی می شوند. در دنیای امروز بیشتر این اتوها در خیاطی ها مورد استفاده قرار می گیرند و بیشتر برای ایجاد خط اتو و یا صاف کردن قسمتی از پارچه و یا لباس مورد استفاده قرار می گیرند.

  • اتو پرسی

این مدل از محصول ها بیشتر مناسب مصرف های خیلی زیاد و یا صنعتی می باشند که با فشردن دو صفحه به هم لباس ها را با سرعت بسیار بالایی صاف می کند همچنین سرعت عملکرد در اتو کشیدن را هم بسیار بالا می برد. این اتوها قبلا تنها در اتوشویی ها و یا مرکزهای بزرگ تولیدی وجود داشت منتها امروزه برخی از برندها اتوهای پرسی با حجم و وزن کمی را تولید می کنند تا افرادی که علاقه به اتوپرسی دارند بتوانند در خانه به راحتی از آن استفاده نمایند.

  • اتو مخزن دار

اتوهای مخزن دار یکی دیگر از مدل هایی می باشد که امروزه در بازار عرضه می شود که در اصل جزئی از دسته های اتو بخار محسوب می شوند ، منتها این مدل از محصول ها شامل مخزن آب جداگانه ای هستند که با شلنگ به اتو متصل شده است و نسبت به اتو بخار ، بخار بیشتری را تولید می کنند و برای کسانی که علاقه زیادی به بخار دارند ، روند اتو کردن را بسیار راحت و لذت بخش تر می کند.

  • اتو بخار

این مدل از محصول ها میتوان گفت که نسل جدیدی از اتوهای خشک می باشند منتها با دارا بودن یک مخزن آب ، می توانند در هنگام اتو کردن ، بخار گرمی را به الیاف لباس انتقال دهند که منجر به راحتی بیشتر در اتو کردن می شود. اصولا این محصول ها در توان هایی حدود 1000 الی 3200 با وزنی کمتر از اتوی خشک تولید و در بازار عرضه میشوند.

تنظیمات ایمنی انواع اتو پرس ها

اتوهای معمولی تنظیمات خاصی به جز درجه حرارت برای محافظت از پارچه ندارند. برخلاف اتوهای معمولی ، اتو پرس ها با تنظیمات حرفه ای و کاملی برای جلوگیری از سوختگی برخوردار هستند. بیشتر مدل هایی که در بازار وجود دارد یک سنسور برای خاموش شدن خودکار دارند. این سنسور اصولا براساس درجه دما کار می کنند منتها نبایستی به حسگرهای دمای اتو پرس از مدت زمان ماندن اتو بر روی پارچه غافل شوید.

اتو پرسی بهتر است و یا اتو معمولی ؟

اتو پرس وسیله بسیار مناسبی برای اتوکشیدن لباس ها هستند منتها امکان دارد توقعات جزئی را که از اتوکشیدن لباس ها در انتظار دارید نتوانید برآورده کنید ، بنابراین استفاده از اتو پرس ها بیشتر در زمان هایی به درد شما می خورد که بخواهید لباس ها را یک دست و یکپارچه بدون توجه به جزئیات اتو کنید.

مزایا و معایب استفاده از اتو پرس

مزایا

  1. صفحه بزرگ اتو
  2. اتو کردن سریع تر
  3. عدم نیاز به خشکشویی
  4. کیفیت بسیار عالی

معایب

  1. هزینه بالا
  2. احتیاج به فضای خالی در خانه

خرید اتو پرس

پیشنهاد:
خرید بهترین اتو فلر

نکاتی که هنگام خرید اتو پرسی می بایست به آن توجه کنید

  • ابعاد محصول

نخستین نکته ای که هنگام خرید بایستی به آن توجه داشته باشید ابعاد و اندازه محصول می باشد. محصولاتی که امروزه تولید می شوند در مدل های مختلف و گوناگونی تولید و در بازار عرضه می شوند و شما می بایستی بنابر حجم لباس هایی که احتیاج به اتو کشی دارند و یا تعداد افراد خانواده خود مدل مناسب را انتخاب و تهیه نمائید.

  • اندازه صفحه اتو

در حالت کلی صفحه این محصول ها به دو صورت استاندارد و بزرگ تولید و در بازار عرضه می شوند. پیشنهاد می کنیم در صورتی که میخواهید این وسیله را برای خانه خود و اتو کردن لباس های روزمره تهیه کنید صفحه اتو استاندارد را بخرید.

  • توان محصول

منظور از توان مقدار بخاردهی دستگاه می باشد که اصولا با واحد گرم بر دقیقه مشخص می شود و هر مقدار که این عدد بیشتر باشد چروک های لباس سریع تر صاف خواهند شد.

  • ارتفاع پایه

همانگونه که میدانید تنها شرط استفاده از این محصول قرار دادن آنها بر روی پایه می باشد. ارتفاع پایه ها برای قرار گرفتن اتو بسیار مهم می باشند بنابراین پیشنهاد می کنیم به سراغ محصولاتی بروید که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشند.

  • پنل کنترل

از دیگر نکاتی که هنگام خرید بایستی به آن توجه داشته باشید پنل کنترل می باشد که در دو مدل دیجیتالی و آنالوگ وجود دارد

  • سیستم ضد چکه

این خصوصیت باعث می شود تا زمانی که دمای کف اتو به میزان کمتر از حد مجاز برای تولید بخار برسد ، محفظه تبخیر به شکل اتوماتیک بسته بشود و آب به بیرون نریزد و یا چکه نکند. بهتر است این ویژگی را نادیده نگیرید زیرا در برخی اوقات باعث می شود که لباس هایتان لک بشود.

  • سیستم ضد رسوب

محصولاتی که این ویژگی را در بر داشته باشند در محفظه آن ها هیچ گونه رسوبی تشکیل نمی شود و احتیاجی به محلول ها ضد رسوب نخواهید داشت.

  • قطع خودکار

یکی از مهم ترین گزینه ای که بهتر است بر روی محصول وجود داشته باشد سیستم قطع خودکار می باشد ، در این حالت در صورتی که اتو شما مدت زمان زیادی بر روی لباس قرار بگیرد به صورت اتوماتیک خاموش می شود و لباس شما دیگر نمی سوزد. زمانی که شما برای مدتی اتو را در حالت ایستاده و یا خوابیده تکان ندهید خاموش شود و از بروز هرگونه آتش سوزی جلوگیری کند.

پیشنهاد:
خرید بهترین تلفن بی سیم


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه