خرید بهترین شوفاژ برقی

  • ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

در فصل زمستان هیچ چیزی جز ایستادن کنار بخاری گرم لذت بخش نیست. امروزه در همه ی آپارتمان ها از شوفاژ برقی برای گرم نگه داشتن خانه مورد استفاده قرار می گیرد و کمتر خانه هایی پیدا می شوند که برای گرمایش از بخاری و یا شومینه استفاده کنند. شوفاژ برقی یا همان رادیاتور برقی یکی از به روز ترین وسیله های گرمایشی می باشند و در هر فضایی که برق وجود داشته باشد می توانید از این محصول استفاده نمائید. داخل شوفاژ برقی ها به جای آب روغن وجود دارد و المنت هایی که در داخل آن وجود دارد باعث گرم شدن روغن داخل پره های رادیاتور می شود که گرما را به محیط اطراف انتقال می دهد.بهتر است بدانید که در این محصول گرما از طریق روغن موجود در داخل آن انتقال پیدا می کند نه از طریق سوخت آن.

خرید شوفاژ برقی

پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین بخاری برقی

تفاوت شوفاژ برقی با شوفاژ معمولی

در شوفاژهای معمولی از آب به عنوان ماده سیال استفاده می شود منتها در شوفاژهای برقی روغن به عنوان ماده سیال مورد استفاده قرار می گیرد. شوفاژهای معمولی همگی شامل موتورخانه هستند اما شوفاژهای برقی احتیاجی به موتورخانه ندارند و با پریز برق می توانند کار کنند.

مزایا و معایب استفاده از شوفاژ برقی

  1. نصب راحت
  2. وجود روغن دائمی داخل محصول
  3. سازگاری با محیط زیست
  4. تنوع در اندازه
  5. سرویس نگهداری ارزان قیمت
  6. کاربری راحت و آسان

معایب

  1. مصرف برقی خیلی بالا
  2. احتیاج به سیستم الکتریکی پر قدرت
  3. عدم تطبیق با سیم کشی های قدیمی ساختمان
  4. کم بودن توان و قدرت گرمایش نسبت به رادیاتورهای شوفاژ سیستم مرکزی
پیشنهاد:
معرفی بهترین کتابخانه + قیمت

نکاتی که هنگام خرید شوفاژ برقی بایستی به آن توجه کنید

  • جنس محصول

نخستین نکته ای که هنگام خرید حتما باید به آن توجه داشت باشید جنس محصول می باشد ، معمولا شوفاژهای الکترونیکی از جنس آلومینیوم ساخته می شوند زیرا هم از نظر قیمت برای مشتری به صرفه تر می باشد و هم از نظر رسانای گرمایشی در وضعیت مناسب و قابل قبولی قرار دارد. بهتر است بدانید که آلومینیوم بعد از طلا ، مس و نقره چهارمین رسانای برتر گرمایشی می باشد.

  • تعداد پره ها

از دیگر نکات مهمی که هنگام خرید بایستی به آن توجه داشته باشید تعداد پره های محصول می باشد. تعداد پره های محصول در حقیقت ارتباط بسیار مستقیمی با مقدار مساحت فضای مورد نظر شما دارد. هر مقدار تعداد پره ها بیشتر باشد ، آن محصول برای استفاده در محیط های بزرگ مناسب تر می باشد و هر مقدار پره ها کم تر باشد مناسب برای استفاده در فضاهای کوچک تر خواهد بود. لازم به ذکر است که این محصول برای فضاهای خیلی بزرگ مناسب نمی باشند.

  • توان گرمایشی

توان گرمایشی این مدل از شوفاژها با یکدیگر متفاوت می باشد و به همین دلیل بایستی متناسب با فضای اتاق و یا فضاهای دیگری که میخواهید در آن جا این وسیله را استفاده کنید ، اقدام به خرید محصول کنید. هر مقدار توان گرمایشی بیشتر باشد ، مصرف برق بیشتری نیز در پی خواهد داشت.

  • ترموستات ایمنی

شوفاژهای برقی هم مانند بخاری برقی ها از یک ترموستات ایمنی با قابلیت تنظیم حرارت داخلی خود برخوردار می باشند.این ترموستات ها در حقیقت در صورت بالا رفتن دمای داخلی محصول و یا افتادن آن بر روی محصول سریعا وارد عمل شده و فرآیند داخلی محصول گرمایشی شما تحت کنترل و یا به صورت کلی قطع می کند.

  • سیستم قطع خودکار

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید سیستم قطع خودکار محصول می باشد.این سیستم به شما آسودگی خاطر می بخشد تا بدون هیچ گونه نگرانی از وسیله خود استفاده کنید.

  • امکانات محصول

در دنیای امروز با پیشرفت فناوری و تکنولوژی شوفاژهای برقی نیز کاملا پیشرفت کرده اند و با کمی جستجو می توانید با بهترین مدل ها مواجه شوید که شامل امکاناتی مانند چرخ و دستگیره جهت سهولت در حمل ، صفحه نمایشگر ، سیستم ضد انفجار و… برخودار می باشند.

شوفاژ برقی

پیشنهاد:
خرید بهترین جارو شارژی بوش

اجزای تشکیل دهنده شوفاژ برقی

  1. پایه
  2. المنت
  3. کلید برق
  4. پیکره دستگاه
  5. فن گردش هوا
  6. کابل رابط
  7. سیال

 


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه