خرید گیرنده دیجیتال باکیفیت

  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
4/5 - (1 امتیاز)

گیرنده دیجیتال دستگاهی می باشد که برای دریافت برنامه های دیجیتال به کار می رود. این دستگاه ها سیگنال های کد شده ی فشرده را دریافت کرده و به سیگنال آنالوگ تبدیل می کند تا توسط تلویزیون قابل نمایش باشد.امروزه گیرنده های دیجیتال جایگزین دستگاه های آنالوگ شده اند و افراد بسیاری از آن استفاده می کنند ، با استفاده از این وسیله دیگر دردسر تماشای یک شبکه با برفک زیاد و آنتن هوایی ها را نخواهید داشت. خصوصیت و ویژگی داشتن این دستگاه تماشای شبکه های تلویزیون صاف و شفاف بدون هیچ برفکی می باشد و نام دیگر آن ها set top box می باشد و اکثر افراد با این نام این وسیله را می شناسند که در برندهای مختلف و گوناگونی تولید و در بازار عرضه می شوند

خرید گیرنده دیجیتال

پیشنهاد:
خرید 40 مدل تلویزیون هوشمند ایرانی و خارجی

خصوصیت و مزایای استفاده از دستگاه های دیجیتال

  • دریافت تصویرها با بالاترین کیفیت و کمترین نویز
  • دریافت تمامی شبکه ها بدون افت کیفیت
  • قیمت متناسب و مناسب
  • قابلیت ضبط تصاویر با با کیفیت بالا
  • احتیاج نداشتن به آنتن

نکاتی که هنگام خرید دستگاه دیجیتال بایستی به آن توجه کرد

  1. قدرت دریافت سیگنال

یکی از نکاتی که هنگام خرید بایستی به آن توجه داشته باشید قدرت دریافت سیگنال می باشد و چنانچه دستگاهی خریدید که از قدرت کمی برخوردار بود قطعا شما را کلافه خواهد کرد و با مشکلاتی همچون عدم دسترسی به تمامی کانال ها رو به رو می کند.

  1. کیفیت تصاویر

به صورت کلی کیفیت دستگاه های دیجیتال به دو قسمت HD و FULL HD تقسیم می شود که با توجه به پشتیبانی همین میزان کیفیت از سمت تلویزیون ها آنچنان لازم نیست که حتما بهترین نوع را تهیه کنید منتها اگر تلویزیونتان قدیمی می باشد بایستی حتما دستگاهی را تهیه کنید که از قابلیت تبدیل صدا و صوت به RF برخوردار باشند.

  1. قیمت

قبل از هرکاری ابتدا بودجه ای را که میخواهید صرف این کار انجام دهید در نظر بگیرید و با توجه به آن مدل دستگاه مورد پسند خود را انتخاب نمائید.

  1. قدرت پردازنده

یکی از اصلی ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید قدرت پردازنده و توانایی آن در نمایش تصویرهای دریافتی از منبع می باشد و تاصیر بسیار زیادی بر روی قیمت محصول می گذارد. به عنوان مثال چنانچه دستگاه مورد نظر شما بتواند ظرف مدت زمان 2 الی 3 ثانیه دستور شما را انجام دهد از قدرت پردازنده بالایی برخوردار می باشد

پیشنهاد:
خرید بهترین هود مخفی
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه